Οι ερωμένες των γκάνγκστερς – 2. Ο τραγικός θάνατος της Janice Drake

1064374216.jpg

Της Νίνας Κουλετάκη

Ο Anthony Carfano ήταν ένας ψυχρός δολοφόνος, που βρισκόταν στο συνδικάτο από την αρχή του και είχε στενούς δεσμούς με τους Vito Genovese, Frank Costello και Lucky Luciano. Ήταν «υπολοχαγός» στην οργάνωση του Don Vito, αν και οι δυο τους δεν τα πήγαιναν ιδιαίτερα καλά. Ο Carfano, περισσότερο γνωστός με το παρατσούκλι Lil Augie Pisano, ήταν εξαιρετικά γυναικάς. Είχε παντρευτεί αρκετές φορές, μία μάλιστα με την αδελφή ενός αστυνομικού της Florida.

carfano.jpg

Carfano

vitogenovese.jpg

Genovese

Αν και όχι τόσο όμορφος όσο ο Benny «Bugsy» Siegel, ο Augie ήταν εντούτοις κομψός και κουβαρντάς. Μια φωτογραφία του στη New York Daily News την ώρα της προσαγωγής του, δείχνει έναν κομψά ντυμένο άνδρα, γύρω στα 50, με καλογυαλισμένα παπούτσια, καπέλο από λευκή τσόχα με μαύρη κορδέλα και ένα κοστούμι που πιθανότατα στοίχιζε έξι μισθούς του μέσου νεοϋορκέζου. Ένα αστραφτερό δαχτυλίδι στολίζει το μικρό δάχτυλο του δεξιού του χεριού. Στη φωτογραφία ο Augie κάθεται νωχελικά στο αστυνομικό τμήμα, τόσο αδιάφορα σαν να περίμενε σε στάση λεωφορείου. Ο λόγος για τον οποίον τον είχαν συλλάβει δεν είναι πια γνωστός, αλλά οτιδήποτε και αν ήταν δεν φαινόταν να τον έχει ανησυχήσει στο ελάχιστο.

3-2-benjamin-bugsy-siegel.jpg 2-1-lepke-buchalter.jpg

Siegel – Buchalter

Είναι πολύ πιθανόν, όμως, να είχε να κάνει κάτι με τις ταραχές στην περιοχή με τα κλωστοϋφαντουργεία της Νέας Υόρκης, γιατί ο Augie, μαζί με τον φοβερό Lepke Buchalter, είχαν τον έλεγχο εκείνου του σημείου της πόλης. Υπήρχε η φήμη πως στα χέρια του βρίσκονταν και διάφοροι άλλοι τομείς, όπως διακίνηση ναρκωτικών, καθώς και δίκτυα πορνείας και τζόγου. Με τον Lepke o Augie είχε τον έλεγχο των συνδικάτων και με τον Frank Costello «έστηνε» τις δημοτικές εκλογές. Είχε συλληφθεί και κατηγορηθεί για έξι διαφορετικούς φόνους αλλά δεν καταδικάστηκε ποτέ για κανέναν από αυτούς. Όταν ο Lepke οδηγήθηκε στην ηλεκτρική καρέκλα του Sing Sing, μετά την ομολογία του Abe Reles για την Εταιρεία Δολοφονιών Ε.Π.Ε., ο Augie κατάφερε να ξεγλιστρήσει αλώβητος.

Την επόμενη φορά που ο Augie εμφανίστηκε στις σελίδες των New York Daily News, δεν ήταν τόσο κομψός. Στην πραγματικότητα ήταν νεκρός. Ο φωτογράφος της εφημερίδας είχε τραβήξει μια σειρά φωτογραφιών στον τόπο της δολοφονίας, στην Jamaica του Queens. Σε μία από αυτές, μια πολύ όμορφη γυναίκα κάθεται ακίνητη, τα γαλάζια μάτια της κοιτάζουν κάτι έξω από το αυτοκίνητο. Χρειάζεται μια στιγμή, πριν συνειδητοποιήσουμε ότι έχει μια τρύπα από σφαίρα στο κέντρο του μετώπου της και ότι είναι νεκρή. Χρειάζεται κάτι περισσότερο από μια στιγμή για να αντιληφθούμε ότι υπάρχει και ένα δεύτερο άτομο στο αυτοκίνητο, στη θέση του οδηγού. Ο άνδρας είναι πεσμένος στα πόδια της κοπέλας, εντελώς νεκρός και αυτός. Είναι ο Augie.

drake7.jpg
1064329174.jpg

Η αστυνομία υπέθεσε αρχικά πως η νεκρή γυναίκα, η Janice Drake, βρέθηκε σε λάθος τόπο το λάθος χρόνο. Ο Augie βρισκόταν σε πόλεμο με το αφεντικό του, τον Vito Genovese, και είχε καταλήξει ένας «σημαδεμένος», λόγω των στενών δεσμών που διατηρούσε με τους Frank Costello καιCharlie Luciano. Λίγο πριν την εκτέλεσή του, ο Vito είχε διατάξει έναν από τους εκτελεστές του, τον Vincent «Chin» Gigante, να σκοτώσει τον Frank Costello, ως μέρος του σχεδίου του να γίνει ο άρχοντας του εγκλήματος στη Νέα Υόρκη. Όταν ο Gigante αστόχησε με τον Costello, ο Genovese διέταξε όλους τους «λοχαγούς» του να παρουσιαστούν στο αρχηγείο του και να δηλώσουν την πίστη τους σ’ αυτόν. Όλοι ήταν εκεί, εκτός από τον Augie. Η μοίρα του κρίθηκε εκείνη τη στιγμή.

Μετά από έρευνα, ήρθαν στο φως μερικά περίεργα γεγονότα για την όμορφη, και πολύ παντρεμένη, Janice Drake. Η σύζυγος του ηθοποιού Alan Drake, κινιόταν σε μερικούς πολύ ασυνήθιστους κύκλους και είχε έναν «ελεύθερο» γάμο. Επίσης δεν ήταν καθόλου τυχερή για τους άλλους! Ήταν η σύντροφος στο γεύμα του Albert Anastasia, το βράδυ πριν τη δολοφονία του μέσα στο κουρείο του Park Sheraton και είχε επίσης συνοδέψει στο τελευταίο δείπνο του τον Nat Nelson. Ο εισαγγελέας του Queens την αποκάλεσε «ταχυδρόμο μεγάλου βεληνεκούς» και είπε πως την χρησιμοποιούσαν συχνά για να μεταφέρει πληροφορίες και μηνύματα ανάμεσα σους αρχηγούς των συμμοριών.

allan-drake.jpg 2-4-albert-anastasia.jpg
Drake – Anastasia

Αν και οι δολοφονίες ουδέποτε επιλύθηκαν επίσημα, η αστυνομία υπέθεσε πως, από τον τρόπο που βρέθηκαν τα πτώματα και από το γεγονός ότι η κάντιλακ που οδηγούσε ο Augie είχε μάλλον προσκρούσει στο πεζοδρόμιο, παρά είχε παρκάρει κανονικά, ότι τα θύματα γνώριζαν τους δολοφόνους τους και, ενδεχομένως, είχαν φιλικές σχέσεις με αυτούς. Αργότερα αποδείχτηκε ότι ο στενός φίλος του Augie, Tony Bender, ήταν υπεύθυνος για τις δολοφονίες. Είχε δειπνήσει με τη Janice και τον Augie και, καθώς δεν θα επέτρεπε σε οποιαδήποτε φιλία να μπει εμπόδιο στην αναρρίχησή του στον υπόκοσμο, είτε τους είχε σκοτώσει ο ίδιος, ή έβαλε άλλους να το κάνουν. Ο Bender είχε ανακριθεί για τους φόνους, αλλά ήταν –τελικά- η συμμορία που εκδικήθηκε: ο Bender έμαθε ότι εκείνοι που σκοτώνουν φίλους, σκοτώνονται από φίλους.

2-5-tony-bender.jpg
Bender

Τα καθήκοντα της Janice στη συμμορία, πιθανότατα δεν επεκτείνονταν πέρα από αυτά του ταχυδρόμου και της τέρψης των αρχηγών. Αλλά είναι πολύ πιθανό να γνώριζε υπερβολικά πολλά –πέραν του ότι γνώριζε τους δολοφόνους του Augie– και έτσι ο χρόνος της σε αυτή τη γη είχε τελειώσει. Στο τέλος η κακή τύχη που είχε φέρει στους Albert Anastasia και Nat Nelson, χτύπησε και την ίδια.

23403_117695480853.jpg

Advertisements

~ από Nina C στο 12/04/2008.

17 Σχόλια to “Οι ερωμένες των γκάνγκστερς – 2. Ο τραγικός θάνατος της Janice Drake”

  1. τελικα οντως οποιος ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρωνε οι κοτες.Στη προκειμενη περιπτωση οι gangsters.

  2. Με τέτοιες συναναστροφές πήγαινε γυρεύοντας. 🙂

  3. «εντελώς νεκρός» χαχαχαχα! Με συγχωρείτε που γελάω με κάτι μακάβριο αλλά μου ήταν δύσκολο να κρατηθώ.

  4. @Mpatsono, έετσι! :p

    @Renata, αυτές οι συναναστροφές μας καταστρέφουν, καλά το λέει η μαμά μου! :p

    @MvsR, για την ακρίβεια η New York Daily News έγραφε «completely dead» !!!!! 😛

  5. » Όλοι οι κίνδυνοι,προπάντων οι κακοεργοί,είναι περιοδικοί.Όποιος υπάρχει δολοφόνος από το πάθος και τη θηριώνυμη επιθυμία του αιματοκυλίσματος ως μέσα εμβιώσεως μιας παρά φύσιν πολυτέλειας,δεν στέργει να περιπέση σε αδράνεια.»

    Απόσπασμα από το βιβλίο του Thomas De Quincey Η Δολοφονία ως μία εκ των Καλών Τεχνών

  6. pantos exei endiaferon…
    telika dn xreiazetai na eisai me «kakos» gia na se «fane»…
    ftanei aplws na kaneis «parea»…

  7. Φοβερή φωτογραφία η δεύτερη της εκτέλεσης. Αφού την μεταχειρίστηκε, επιτέλους (και κατά λάθος!) την προσκύνησε.
    Όχι ότι αυτή ήταν άμοιρη ευθυνών….(«όμοιος στον όμοιο και κοπριά στα λάχανα..»)
    Κανείς, ούτε ο φωτογράφος που ταΐσε τα βαμπίρ που θρέφονται με εικόνες. (αλήθεια για παραδειγματισμό τραβιούνται κάτι τέτοια;) Κι όλους εμάς που τόσο χρόνια μετά τις βλέπουμε…
    (ο ανώδυνος κι ασφαλέστερος τρόπος να συμμετέχεις στην φρίκη της βίας, έτσι;;)

    Κάτι τέτοιες εκτελέσεις, έχουν μια ανανδρία. Έτσι, εν ψυχρώ. Χειρότεροι κι από τα ζώα οι άνθρωποι..

    ΥΓ.
    Πάντως αν ήταν Έλληνας ο φωτογράφος είμαι σίγουρη ότι θα τραβούσε γκρο πλαν την τρύπα στο κούτελο. Και όχι μόνον….
    Και μετά θα χρυσοπουλούσε τις φωτογραφίες ανενόχλητος……

  8. @Monody, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα άποψη. Ισχύει, όμως, για τους κατά συρροή δολοφόνους;

    @Gio, γι αυτό η μαμά μου μου έλεγε πάντα να προσέχω τις παρέες μου! 😛

    @Ignis, συμφωνώ μαζί σας. Όσο για τους έλληνες φωτογράφους, μην ξεχνάτε τη φωτογράφηση του διαμελισμένου πτώματος της Ζωής Φραντζή…

  9. Ignis και Nina C παρακαλώ να να μου επιτραπεί να διαφωνήσω μαζί σας
    Η φωτογραφία είναι αριστουργηματική
    Υποκρύπτει ένα έντονο νεκρικό ερωτισμό
    Η γωνία που τραβήχτηκε η φωτογραφία δεν είναι τυχαία
    Έχει μελετηθεί από τον καλλιτέχνη φωτογράφο
    Θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τον φωτογράφο ως αισθαντικό νεκρολάτρη
    Με τη σημασία της λέξεως, ανθρώπου που τιμά με τρόπο εξαίρετο και λατρευτικό τους νεκρούς.
    Η τρύπα στο μέτωπο ορθώς δεν έχει αποτυπωθεί στη συγκεκριμένη φωτογραφία
    Ποτέ δεν δείχνουμε «τις πληγές στα χείλη των λουλουδιών»

  10. Nina C

    Ο ερασιτέχνης δολοφόνος, είναι εκείνος, ο οποίος, άτεχνα και εν βρασμώ ψυχικής ορμής αφαιρεί την ανθρώπινη ζωή
    Ο κατά συρροή δολοφόνος είναι τεχνίτης
    Δεν τον συναρπάζει η στιγμή της εκτέλεσης
    Παγώνει εξαίσια, ακόμα και για χρόνια το διάστημα της προετοιμασίας και του σχεδιασμού

    Στην αρχαιότητα υπήρχαν νόμιμοι κατά συρροή δολοφόνοι

    Διαβάστε τα «ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ» του Κυριάκου Σιμόπουλου
    Και θα εννοήσετε.

    Υ.Γ. Το βασανιστήριο του ταύρου-φούρνου στο Βυζάντιο επί Ιουστινιανού Β’ του Ρινότμητου
    «…Και πυρ υποστρωννύεσθαι και τούτον οδυνάσθαι
    Την δε βοήν του πάσχοντος αυλείν εν τοις μυκτήρσι »

  11. @Monody, για το πρώτο συμφωνούμε. Η συγκεκριμένη φωτογραφία δεν είναι σοκαριστική, σε αντίθεση με αυτή του Μπάγκσυ στο επόμενο ποστ, όπου απεικονίζεται «η τρύπα στο μέτωπο». Αλλά ο θάνατος έχει εικόνα, έτσι κι αλλιώς. Όποιος δεν την αντέχει, δεν την κοιτάζει.

    Όσο για το δεύτερο σχόλιό σας, αυτό ακριβώς εννοούσα με την ερώτησή μου. Η συγκεκριμένη άποψη δεν ισχύει, κατά βάση. Οι κατά συρροή δολοφόνοι «υπάρχουν από το πάθος και τη θηριώνυμη επιθυμία τους αιματοκυλίσματος ως μέσα εμβιώσεως μιας παρά φύσιν πολυτέλειας».
    Το βιβλίο του Σιμόπουλου το έχω υπόψη μου, δείτε και στο τελευταίο από τα κείμενα για τις μεθόδους εκτέλεσης, υπάρχει το βασανιστήριο του χάλκινου ταύρου.

    Χαίρομαι πολύ με τα σχόλιά σας! 🙂

  12. Όντως η επόμενη φωτογραφία είναι εμετική, σαν σφάγιο πριν το μαγειρείο (θα μπορούσε να την τραβήξει Έλληνας φωτογράφος θα γινόταν ανάρπαστη σε συγκεκριμένες εκπομπές της τηλεόρασης που φυσικά θα εξέφραξαν πρώτα τον αποτροπιασμό τους, αλλά μετά θα την παράθεταν με τα σχετικά συνοδευτικά της υποκριτικής σεμνοτυφίας των)
    Ο κατά συρροή δολοφόνος είναι άλλο από αυτό που παρουσιάζεται εδώ όμως.
    Αυτοί εδώ είναι στυγνοί εκτελεστές. Δρουν -ας πούμε- ομαδικά. Δεν έχουν τίποτε από αυτό που εμπνέει αυτόν που συνεχίζει την «τέχνη» του (τι λέω τώρα!!!! αν είναι δυνατόν!!! ) για να την τελειοποιήσει. Αυτός είναι μοναχικός τύπος, μόνος του εξελίσσει την θηριώδη έξη του. Από την άλλη, ο εκτελεστής δεν είναι τεχνίτης, είναι …βιοτέχνης. Έχει βιομηχανοποιήσει το πράγμα, αν θα μπορούσα να πω κάτι τέτοιο. Το κάνει χωρίς συναίσθημα, χωρίς καμία συμμετοχή, ακόμα και του ορμέφυτού του. Είναι αναίσθητος, ένα ρομπότ. Εκτελεί εντολές. Υποθέτω ότι ακόμα και για έναν ψυχαναλυτή δεν θα είχε κανένα ενδιαφέρον η περίπτωσή του, όσο θα είχε ένας τύπου Hannibal Lecter (λέμε τώρα) ή Παπαχρόνη στα καθ’ημάς ή δεν ξέρω τι. Αυτοί μάλιστα, θα ήσαν αντικείμενα προς ανάλυση.
    Και λέω αντικείμενα. Αυτό θα μου άρεσε να το συνειδητοποιούσαν. Θα ήταν η πιο καλή τιμωρία σε τέτοια άτομα, να τα καταδικάσεις σαν αντικείμενα προς μελέτη, τη στιγμή που παριστάνουν τους μικρούς θεούς, χαμένοι μέσα στην καταστροφική ανηθικότητά των. Τα ταπεινώνεις κι αυτό τους χρειάζεται.
    Άλλωστε γιατί η τιμωρία να κατεβαίνει στο επίπεδο του δολοφόνου, απαντώντας του με το ίδιο νόμισμα; Δεν μπορεί να είναι εκλεπτυσμένη;;;

  13. Διαχωρίζω αυτούς που αφαιρούν την ανθρώπινη ζωή
    σε Εκτελεστές και Δολοφόνους

    Ο Εκτελεστής είναι στυγερός, ψυχρός επαγγελματίας
    Τον βαραίνει η ευθύνη να υλοποιήσει συγκεκριμένη φονική εντολή
    Δρα με τυπικές χαρώνιες κινήσεις
    Ψυχρός, σπεύδει μετά το φόνο να απομακρυνθεί

    Ο κατά συρροή Δολοφόνος, είναι ένας εμπειροτέχνης του εγκλήματος
    Επιτήδεια αφήνει ίχνη – δυσδιάκριτα βεβαίως – περιπαίζοντας τους διώκτες του
    Γνωρίζει και εκτιμά την αξία της ανθρώπινης ζωής, γι αυτό ιερουργεί στη φονική
    μυσταγωγία, με ευλάβεια εξοντωτική

    Αιμάσσουσα συνομιλία με αιχμηρούς κώδικες
    Δίκοποι χρησμοί
    σα δαμασκηνό ατσάλι σε χαίνουσα πληγή

    Πολλές φορές μας αφήνει άφωνους η αφανιστική του ευελιξία
    Φιλεύει οδύνη και αποτροπιασμό τους θεατές
    που είναι διψασμένοι, κι ας μην το ομολογούν
    για έργα τέχνης Εγκληματικά.

    Υ.Γ. Επειδή η ποίηση είναι ένα κουταλάκι του γλυκού, ζάχαρη,
    στον πικρό καφέ της καθημερινότητάς μας,
    σας αφιερώνω, ένα σκοτεινό ποιηματάκι του Μονωδού

    Ω! χρώμα πανδαιμόνιο
    εκ γενετής τυφλό
    Από το διάχυτο του ελέους σου
    εκπορεύονται τα όνειρα του ύπνου
    και τα άλλα.

  14. @Ιgnis, εννοείται, δεν έχουν καμία σχέση οι εκτελεστές της Μαφία και οι κατά συρροή δολοφόνοι, ούτε στον τρόπο δράσης, ούτε στον τρόπο επιλογής θυμάτων αλλά, πολύ περισσότερο, ούτε στον τρόπο σκέψης. Ίσως, το μόνο τους κοινό σημείο να είναι πως, τόσο οι μεν όσο και οι δε, βρίσκουν απόλυτα φυσικό αυτό που κάνουν!

    @Monody, συμφωνούμε απολύτως.

    Υ.Γ.: Το σκοτεινό ποιηματάκι εξαιρετικό!

  15. ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΓΚΑΚΣΤΕΡΣ.ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ IDIOTS ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ. ΑΜΟΡΦΩΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΕΣΠΕΙΡΑΝ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΕ. ΠΗΓΑΙΝΑΝ STHN ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΗΤΑΝ ΘΕΟΣΕΒΟΥΜΕΝΟΙ, ΕΚΑΝΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ. Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΟΥ. ΒΛΑΚΕΣ ΒΛΑΚΕΣ ΒΛΑΚΕΣ. ΤΟΥΛΣΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΦΟΝΟ. ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ.
    XΡΥΣΗΙΣ

  16. http://en.wikipedia.org/wiki/Jacob_Orgen
    great blog, but your photo of «Carfano» is wrong.

  17. @C Gill welcome to my blog. Have a look at this, it was one of my sources:

    http://gambino02.skyrock.com/1064329174-Anthony-Carfano.html

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

whodoneit1942dvd.jpg
 
Αρέσει σε %d bloggers: