Hélène Jégado, η δηλητηριάστρια της Βρεττάνης – II

Προηγούμενο

Της Νίνας Κουλετάκη

Οι θάνατοι ξαναρχίζουν

Το 1839, η HélèneJégado βρίσκεται στο σπίτι της κ. Veron.Ένας ακόμη θάνατος σημειώνεται μετά από βίαιη ασθένεια.

Ακόμη δυο χρόνια περνούν, χωρίς περιστατικά.Το 1841 η Hélèneήταν στο Lorient, οικιακή βοηθός ενός ηλικιωμένου ζευγαριού με το όνομα DupuydeLome, μαζί με τους οποίους ζούσε και η κόρη τους με το σύζυγό της, τον κ. Bregerκαι το μικρό τους παιδί.Πρώτα αυτό το παιδί, ένα κοριτσάκι 5 ετών, πέθανε στο σπίτι και στη συνέχεια αρρωσταίνουν με τα γνωστά συμπτώματα όλα τα μέλη της οικογένειας.Δεν θα υπάρξει άλλος θάνατος, αλλά ο deLome και η κόρη του θα υποφέρουν για χρόνια από σπασμούς, μερική παράλυση και πόνους των άκρων.

Ήδη το Lorient έχει γίνει επικίνδυνο για την HélèneJégado και πρέπει να φύγει για αλλού.Ο επόμενος σταθμός της είναι το PortLouis, και το σπίτι της δεσποινίδας Leblanc.Μια συγγένισσά της, κάποια κ. Duperron που την επισκεπτόταν, ισχυρίστηκε πως έχασε ένα ακριβό κομμάτι ύφασμα.Οι υποψίες έπεσαν στην Hélèneκαι της ζητήθηκε να επιστρέψει το κλοπιμαίο.Εκείνη αρνήθηκε λέγοντας κάτι περίεργο: «Θα αποσυρθώ από τη δουλειά.Ο Θεός συγχώρεσε όλες μου τις αμαρτίες».

Μεταξύ των ετών 1841 και 1849 οι ξαφνικοί θάνατοι στα σπίτια που δουλεύει η Hélèneσταματούν, αλλά οι κλοπές συνεχίζονται.Συνήθως επρόκειτο για κλοπές αντικειμένων μικρής αξίας, αλλά τα τελευταία χρόνια αυτής της περιόδου σημειώνεται μια ριζική αλλαγή: η HélèneJégado έχει αρχίσει να πίνει και οι κλοπές αφορούν, πια, σε οινοπνευματώδη ποτά.

Το Μάρτιο του 1848 η HélèneJégado ήταν στη Rennes.Στις 6 Νοεμβρίου του επομένου έτους, έχοντας απολυθεί από διάφορα σπίτια για κλοπές, γίνεται η μοναδική υπηρέτρια ενός ζευγαριού, των Rabot.Ο γιος τους Albert, ο οποίος ήταν ήδη άρρωστος, πεθαίνει στο τέλος του Δεκέμβρη.Είχε φάει έναν χυλό που του είχε ετοιμάσει η Hélène.Τον επόμενο Φεβρουάριο, έχοντας ανακαλύψει τις «αφαιμάξεις» της οικογενειακής κάβας από τη Jégado, ο κ. Rabot την ειδοποιεί ότι θα πρέπει να εγκαταλείψει το σπίτι του μέσα σε δέκα ημέρες.Αυτόέγινεστις 3 τουμηνός.Την επόμενη ημέρα, ο κ. και η κ. Rabot αρρωσταίνουν αμφότεροι, αφού τρώνε τη σούπα που τους ετοίμασε η Hélène.Η πεθερά του Rabot έφαγε μια πίτα, επίσης μαγειρεμένη από την Hélène και αρρώστησε κι εκείνη.Όλοι ανένηψαν μετά την αποχώρηση της Hélène, αλλά ο Rabot, όπως και ο deLome πριν από αυτόν, έμεινε μερικώς παράλυτος για αρκετούς μήνες.

Η επόμενη θέση της HélèneJégado είναι με την οικογένεια Ozanne.Τη συλλαμβάνουν να κλέβει και να καταναλώνει αλκοόλ.Μετά από αυτό ο μικρός γιος των Ozanne πεθαίνει ξαφνικά.Ο γιατρός που κλήθηκε, απέδωσε το θάνατο σε ασφυξία από βαριάς μορφής λαρυγγίτιδα.

Την επομένη του θανάτου του μικρού Ozanne, η Hélèneμπαίνει στην υπηρεσία του κ. Roussell, ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου «BoutduMonde» στη Rennes.Έξι εβδομάδες αργότερα, η μητέρα του Roussell αρρωσταίνει ξαφνικά, αφού έχει κάνει δριμείες παρατηρήσεις στην HélèneJégado για τους κακούς της τρόπους.ΕίχεφάεικάποιασούπαπουείχεμαγειρέψειηHélène.Η αρρώστια την ταλαιπώρησε πολύ καιρό και χρειάστηκαν 18 μήνες για να αναρρώσει με μεγάλη δυσκολία.

Στο ξενοδοχείο, μαζί με τη Jégado, εργαζόταν και μια υπηρέτρια, τριάντα περίπου ετών, η PerrotteMace, στην οποία τα αφεντικά είχαν μεγάλη αγάπη και εμπιστοσύνη, καθώς ήταν μαζί τους πέντε χρόνια και ήταν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες της.Ήταν μια γερή και δυνατή γυναίκα, η οποία είχε συμφωνήσει με την ηλικιωμένη κ. Roussell για την ανάρμοστη συμπεριφορά της HélèneJégado.Αυτό το γεγονός, σε συνδυασμό με την αδυναμία που της έδειχναν οι Roussell, ήταν αρκετά για να στρέψουν την Hélèneεναντίον της.Υπήρχε, όμως, και ένας άλλος λόγος ζήλειας: ο JeanAndré, μαραγκός και συντηρητής του ξενοδοχείου, αν και ήταν αρκετά φιλικός με την Hélène, έδειχνε πως προτιμούσε τη νεώτερη και ομορφότερη Perrotte.Δυο μήνες μετά την ασθένεια της κ. Roussell, η Perrotte ασθενεί με παρόμοια ασθένεια και, παρά τη γερή της κράση, πέφτει στο κρεβάτι.Υποφέρει από εμετούς και διάρροιες, πόνους στο στομάχι και τα άκρα, πρήξιμο του υπογάστριου και των ποδιών.Μάχεται για τη ζωή της με όλες της τις δυνάμεις, αλλά υποκύπτει την 1η Σεπτεμβρίου του 1850.Οι γιατροί που κλήθηκαν από την οικογένεια, οι Vincentκαι Guyot, έδειξαν πολύ προβληματισμένοι από την πορεία της ασθένειας.Εκεί που η κοπέλα φαινόταν να συνέρχεται, ξαφνικά ερχόταν μια ακόμα πιο μεγάλη επιδείνωση.Μετά το θάνατο της Perrotte, ζήτησαν πιεστικά την άδεια να πραγματοποιήσουν νεκροψία, αλλά οι χωρικοί συγγενείς της έδειξαν τη συνήθη, για ανθρώπους της τάξης τους, απροθυμία.Η Hélène συνελήφθη, για άλλη μια φορά, να κλέβει ποτά και απολύθηκε.Δεκαπέντε μέρες αργότερα εργαζόταν για τους Bidard.

Η σύλληψη

Ο ThéophileBidardήταν καθηγητής δικαίου στο Πανεπιστήμιο της Rennesκαι είχε ένα μεγάλο σπίτι με αρκετούς υπηρέτες.Λίγο καιρό μετά την πρόσληψη της HélèneJégado, μια από τις υπηρέτριες του σπιτιού, η RoseTessier, αρρωσταίνει αφού έχει φάει φαγητό που μαγείρεψε η Hélène και πεθαίνει.

Το 1851 μια άλλη υπηρέτρια, η RosalieSarrazin, αρρωσταίνει και πεθαίνει επίσης.Δυο γιατροί προσπάθησαν να σώσουν τη Sarrazinκαι, επειδή τα συμπτώματα της ασθένειάς της ήταν ίδια με αυτά της Tessier, πείθουν τους συγγενείς να επιτρέψουν να γίνει νεκροψία.Η HélèneJégado συγκέντρωσε τις υποψίες όλων όταν διακήρυξε την αθωότητά της, πριν καν κανείς προλάβει να την κατηγορήσει.Τελικά συνελήφθη την 1η Ιουλίου του 1851.

Από το 1833 μέχρι το 1841, οι περιπλανήσεις της HélèneJégado σε πρεσβυτέρια και πλούσια σπίτια της γαλλικής επαρχίας, είχαν ως αποτέλεσμα 23 θανάτους, 6 ασθένειες και αρκετές κλοπές.

Η δίκη

Αυτά είναι τα γεγονότα αναφορικά με τη δραστηριότητα της HélèneJégado, από το 1833 μέχρι το 1851, όπως ήρθαν στο φως από τις έρευνες που έγιναν για λογαριασμό του Εισαγγελέα της Rennes.Όλα τα πιθανά κανάλια πληροφοριών εξετάστηκαν ενδελεχώς, προκειμένου να αποκαλυφθεί ο τρόπος που η Hélèneπρομηθευόταν το αρσενικό, αλλά χωρίς επιτυχία.Κατά την εξέτασή της από τον Δικαστή, αρνήθηκε σθεναρά οποιαδήποτε γνώση για το δηλητήριο.«Δεν ξέρω τίποτα για το αρσενικό, δεν ξέρω καν τι είναι.Κανείς μάρτυρας δεν υπάρχει που να καταθέσει ότι διέθετα από αυτό».Εικάζεται ότι είχε προμηθευτεί μια μεγάλη ποσότητα αρσενικού τα πρώτα χρόνια και την κουβαλούσε μαζί της.Στις πρώτες, δε, ισχυρές υποψίες εναντίον της, φρόντισε να την ξεφορτωθεί. Κατά τη διάρκεια της δίκης της υπήρξαν καταθέσεις ότι είχαν ανακαλυφθεί μικρά δεματάκια σε ένα ντουλάπι στο Locmine που χρησιμοποιούσε η Hélène, αλλά δεν αποδείχτηκε ποτέ ότι αυτά τα δεματάκια περιείχαν αρσενικό.Επίσης ποτέ δεν αποδείχτηκε, χωρίς αμφιβολία, πως είχε αρσενικό στην κατοχή της.

Η δίκη της HélèneJégado άρχισε στις 6 Δεκεμβρίου του 1851, αλλά καθώς τα εγκλήματα που είχε διαπράξει μέχρι το 1841 είχαν παραγραφεί, σύμφωνα με μια διάταξη του γαλλικού νόμου περί εγκλημάτων κατά της ζωής, παραπέμφθηκε μόνο για τρεις δολοφονίες, τρεις απόπειρες δολοφονίας και έντεκα κλοπές.Η συμπεριφορά της κατά τη διάρκεια της δίκης ήταν αλλοπρόσαλλη: πότε μουρμούριζε ταπεινά και πότε ξεσπούσε σε κραυγές.Επέμενε να αρνείται οποιαδήποτε γνώση για το αρσενικό και τις δηλητηριάσεις, παρά τα εναντίον της στοιχεία.Οι γιατροί που είχαν εξετάσει τα πρώτα της θύματα δεν είχαν παρατηρήσει τίποτα ύποπτο, αλλά μετά την εκταφή και νεκροψία των τελευταίων της θυμάτων, ίχνη αρσενικού βρέθηκαν σε όλα τα πτώματα.

Ο MagloireDorange, συνήγορος υπεράσπισης, έκανε μια αξιοσημείωτη καταληκτική αγόρευση, ισχυριζόμενος ότι η HélèneJégado χρειαζόταν περισσότερο χρόνο προκειμένου να μετανοήσει για τα εγκλήματά της, και θα έπρεπε να την απαλλάξουν από τη θανατική ποινή, καθώς – επιπλέον- έπασχε από καρκίνο και θα πέθαινε ούτως ή άλλως.

Παρ’όλα αυτά η HélèneJégado καταδικάστηκε να πεθάνει στη γκιλοτίνα και εκτελέστηκε στις 26 Φεβρουαρίου του 1852.

Η υπόθεση και η δίκη της HélèneJégado, προκάλεσε μικρή αίσθηση στην εποχή της, καθώς επισκιάστηκε από τις σοβαρές πολιτικές εξελίξεις στο Παρίσι.Τέσσερις μέρες πριν αρχίσει η δίκη της Jégado, στις 2 Δεκεμβρίου του 1851 ο LouisNapoléonBonaparte, πρόεδρος της Δεύτερης Γαλλικής Δημοκρατίας και ανηψιός του NapoléonBonaparte, κάνει πραξικόπημα στο Παρίσι, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα τη διάλυση του Κοινοβουλίου και την επανίδρυση της Γαλλικής Αυτοκρατορίας τον επόμενο χρόνο.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Βιβλία

-J.H.H. Gaute and Robin Odell, The New Murderer’s Who’s Who, 1996, Harrap Books, London

-Arthur Griffiths, Mysteries of Police and Crime, 1898, London

French Crime in the Romantic Age, 1970, London

-Lascelles Wraxall, Criminal Celebrities, 1863, London

-Pierre Bouchardon, «Hélène Jégado», 1937, Albin Michel, Paris

-Peter Meazey, «La Jégado», 1999, La Plomée, Guingamp 22, paperback 2006, Astoure, Plurien 22

– Victor McClure, “She stands accused”.

Ταινία

Το 2006 ο σκηνοθέτης PierreMathiote, γυρίζει για το κανάλι France 3 το δραματοποιημένο ντοκυμαντέρ «LaJégado», με την Taïra Borée στον ομώνυμο ρόλο. Στις 21 Απριλίου του 2008, το ντοκυμαντέρ κυκλοφόρησε σε dvd.

Πηγές

– Victor McClure, «Arsenic a la Brettonne»

-Peter Meazey, «La Jégado»

-Gwen Rastoll, «Les grandes affaires criminelles, La Jégado»

-Wikipedia

~ από Nina C στο 18/11/2008.

61 Σχόλια to “Hélène Jégado, η δηλητηριάστρια της Βρεττάνης – II”

  1. Πολύ καλή δουλειά Νίνα.
    Είναι πάρα μα πάρα πολύ περίεργο που δεν την μπαγλαρώσανε νωρίτερα. Αφού, απο όπου περνούσε, κάποιος έτρωγε κάτι, αρρωστούσε και πεθαινε, πως έβρικσε δουλειά στο επόμενο σπίτι?
    Πρέπει να τανε θεότρελλη η τύπισσα και τον τοτε καιρό δεν πρεπει να πολυψάχνανε ποιοι προσλαμβάνονταν σαν υπηρέτες…

  2. Πολύ καλό άρθρο .

    Κάποια εκδοχή όμως για το κίνητρο ? Κάποια εξήγηση για τους φόνους ? Ψυχολογικό προφίλ ? Οι ειδικοί τί έχουν δηλώσει ? Ξεκάθαρη σχιζοφρένεια ? Για 8 χρόνια δεν είχε δολοφονήσει κανέναν . Κι αυτό το » Ο Θεός συγχώρεσε όλες μου τις αμαρτίες » ?

    Καλή επιλογή η Γαλλίδα ηθοποιός που την έπαιξε . Της έφερνε πολύ !

    Keep up the good work Nina🙂

  3. Μα σε σπίτι καθηγητή δικαίου? Πήγαινε γυρεύοντας?😮

  4. Eksairetiko!
    Magnifique!

    Keep Walking Nina,
    euxaristoume pou dineis pswmi sto lao;)

  5. @El Greco, η εποχή κατά την οποία έδρασε η Jegado, δεν ευνοούσε ούτε τη διασπορά των πληροφοριών, ούτε η αστυνομική έρευνα ήταν εμπεριστατωμένη. Μην χεχνάμε πως η Ευρώπη ήδη είχε υποφέρει από την πανούκλα, και ωραιότατα διάφορες ενοχλήσεις ή και θάνατοι ακόμα του είδους, εκλαμβάνονταν συχνά ως αποτέλεσμα της αρρώστιας ή κάποιας επιμόλυνσης.

    @Aura, η ψυχολογική μελέτη του εγκληματία ήταν ανύπαρκτη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ετκίμηση για το τι ωθούσε τη Jegado στις δολοφονίες. Υποψιάζομαι πάντως διαταρραχή και αίσθημα αδικίας που μεταλλάχθηκε σε θυμό και οργή.

    @Renata, έλα ντε! 😛

    @The Mirror, merci! We are here to serve and protect! 😛

  6. Οπωσδήποτε δεν είναι δυνατό ν’αποκλείσει κανείς περιπτώσεις σοβαρής διαταραχής πνευματικής, ψυχικής ή απλώς συναισθηματικής, η οποία εμποδίζει την ορθή κρίση κατά τη διάπραξη εγκλήματος. Αλλά όταν ο δράστης επιχειρεί να αποφύγει την κάθε είδους τιμωρία, όταν αντιλαμβάνεται ότι κάτι τιμωρείται και παίζει θέατρο, κοινώς παριστάνει τον Κινέζο, αυτό σημαίνει συνειδητοποίηση της πράξης του, πράγμα το οποίο σε εγκλήματα κατά της ζωής είναι χαρακτηριστικό στυγερού δολοφόνου, που απολαμβάνει αυτό που προξενεί, γνωρίζοντας συνάμα τρόπους διαφυγής και μη διστάζοντας για το λόγο αυτό (το ότι σίγουρα θα διαφύγει) να το επαναλάβει. Κίνητρο, εκτός από το ξεκάθαρο υλικό όφελος π.χ. σε μια θανατηφόρα ληστεία, μπορεί να είναι απλώς η διεστραμμένη απόλαυση του να προξενείς κάτι Κακό χωρίς προσωπικό κόστος. Μιλάμε για τον απόλυτο δολοφόνο, που χαίρεται αυτό που κάνει, χωρίς απαραίτητα να δίνει ένα χαρακτήρα εξωραϊσμού στην πράξη του. Απλά, δίχως αναστολές, ψυχρά χαίρεται το κρυφτούλι με την κοινωνία, προσφέροντας πόνο και οδύνη. Δεν εννοώ αυτόν που ξάφνου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι του, που πήρε δικαιολογημένα ανάποδες, επειδή τον προκάλεσαν, αλλά αυτόν που αναίτια και συνειδητά επιλέγει μια διπλή ζωή: από τη μια να προσποιείται το φιλότιμο και τίμιο εργαζόμενο κι από την άλλη να ξεσπά με ένστικτα λύκου που απολαμβάνει να πίνει αίμα και να σπέρνει το θάνατο, αντί να γεμίζει το στομάχι του όπως όλα τα άγρια θηρία της Φύσης.

  7. Φυσικά ως επαγγελματίες νομικοί πρέπει πάντα κάποιοι να βγάλουν το φίδι από την τρύπα!
    Αυτό όμως δε συνεπάγεται ότι η ψυχική διαταραχή παύει να είναι η εξαίρεση, που σίγουρα δεν αγνοείται σε μια δίκη, όμως με τίποτα δεν υποκαθιστά τη συνείδηση αδίκου στο δράστη, οπότε πρέπει να αποφεύγεται η αχαλίνωτη δικαιολόγηση πράξεων, που ενώ μπορούσαν να μη συμβούν και ήταν στο χέρι του δράστη, εντούτοις αυτός συναίνεσε μόνο και μόνο λόγω ιδιοτροπίας χαρακτήρα, αφού κατά τα άλλα είναι ένας απόλυτα φυσιολογικός κι εχέφρων στη δουλειά και τη ζωή του βιοπαλαιστής όπως όλοι γύρω του. Η συνειδητή εκτροπή πρέπει να αντιμετωπίζεται με ψόγο και μόνο, με κάποια έλλογα περιθώρια επανένταξης του δράστη στην κοινωνία στις σχετικές εξαιρετέες περιπτώσεις.

  8. ΤΟ ΟΤΙ Η ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΟΥΛΑ ΗΤΑΝ ΔΙΔΥΜΟΣ (ΓΕΝ.17 ΙΟΥΝΙΟΥ) ΜΗΠΩΣ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΠΟΙΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ???

  9. @Αλεξήνορα, ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Δυστυχώς, ο σωφρονισμός του εγκληματία αποτελεί ακόμα πληγή χαίνουσα, για τις περισσότερες των κοινωνιών. Τα σχετικά ιδρύματα μάλλον με Σχολές του Εγκλήματος προσομοιάζουν, παρά με σωφρονιστικά καταστήματα. Ακόμα κι έτσι, όμως, είναι απείρως προτιμότερος ο εγκλεισμός από το θάνατο.

    @Ζέττα, δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι: έχω δυο κόρες διδύμους και μαγειρεύουν αμφότερες!!! 😛

  10. Αρσενικό? Δεν είναι πολύ γνωστό δηλητήριο? Απορώ πως κάποιος γιατρός δεν συνέδεσε τα συμπτώματα που προκαλεί, στα πρώτα κιόλας θύματα από την πρώτη στιγμή, με δηλητηρίαση από αρσενικό. Δεδομένου ότι χρησιμοποιούνταν από τα αρχαία χρόνια και τα συμπτώματά του είχαν μελετηθεί διεξοδικά, πραγματικά εκπλήσσομαι. Περίμενα κάποιο ποιο «εξωτικό» δηλητήριο.

    @Aura
    Κι αυτό το ” Ο Θεός συγχώρεσε όλες μου τις αμαρτίες ” ?
    Μια απλή εξομολόγηση σε έναν παπά της εκκλησίας και ο θεός σε έχει συγχωρέσει. Και το κυριότερο, ο παπάς δεν μπορεί να μιλήσει για αυτά που του είπες γιατί η εξομολόγηση προστατεύεται ως απόρρητη. Μια σκέψη κάνω τώρα εγώ….

  11. Νινα ας ελπισουμε οτι το νομοσχεδιο που μολις πριν λιγες μερες εισηχθη στη Βουλη θα βελτιωσει πραγματικα τις συνθηκες κρατησης. Κι ο χειροτερος εγκληματιας δεν ειναι ζωο, και του αρμοζει ανθρωπινη μεταχειριση. Το μονο δικαιωμα που πρεπει να στερειται ειναι η ελευθερια, οχι η αξιοπρεπεια. Εναν πελατη μου πχ τον ειχαν ενα μηνα κρατουμενο σε υπογειο αστυνομικου τμηματος γιατι….δεν υπηρχε χωρος στις φυλακες για να τον βαλουν!!!! Εν τω μεταξυ ο ανθρωπος ειχε σπασμενο χερι και δεν του επετρεπαν να επισκεφτει γιατρο, εστω και φρουρουμενος (καταφωρη παραβιαση του Σωφρονιστικου Κωδικα και της Συμβασης της Βιεννης για την μεταχειριση των κρατουμενων)

  12. @Αλεξάνδρα
    Το να παρέχεις ιατρική περίθαλψη σε έναν άνθρωπο που τη χρειάζεται, έστω και αν είναι ο χειρότερος εγκληματίας δεν πρέπει να επιβάλλετε, ή δεν θα έπρεπε να επιβάλλετε, με νομοσχέδια, σωφρονιστικούς κώδικες και διεθνής συμβάσεις. Θα έπρεπε να το επιβάλλουν η στοιχειώδης ανθρωπιά και η κοινή λογική. Αλλά τα στρουμφάκια, στην πλειονότητα τους, έχουν κατ’ επανάληψη επιδείξει πλήρη έλλειψη και στις δυο αυτές αρετές. Και τα ερωτήματα που γεννά αυτή η πραγματικότητα είναι δυο. Ποιός και πώς μας φυλάσσει από τους φύλακες; Και πού στο διάολο έχει εξαφανιστεί ο Δρακουμέλ να φάει μερικά στρουμφάκια προς γνώση και συμμόρφωση των υπολοίπων….?
    ΥΓ. Πότε θα ανακηρυχθεί επισήμως ο Κοεμτζής σε εθνικό ήρωα? (Αστειεύομαι ή ίσως και όχι και τόσο…)

  13. Δημητρη σε τουτο δω το μπλοκ μου αρεσουν πολυ τα σχολια σου δεν θα το κρυψω.Παντα ευστοχα.
    Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου!
    Θα προτιμουσα επισης να μην αστειευοσουν καθολου στο καταπληκτικο σχολιο σου οσων αφορα στον Κοεμτζη.
    Του φερανε τη χολη στα ματια του ανθρωπου!
    Τι να εκανε?
    Τους εφαγε πριν τον φανε,και πολυ καλα τους εκανε!!

  14. Συγνώμη για το μη σχετικό σχόλιο αλλά το Εγκλημα και Τιμωρία μου φαίνεται από τα πιο ενδιαφέροντα Blog που υπάρχουν. Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια.

  15. «Κι ο χειροτερος εγκληματιας δεν ειναι ζωο»….Συμφωνω…ειναι χειροτερος απο ζωο κ του αξιζει σκληρη τιμωρια!!!!……Πολυ ενδιαφερον το θεμα……..Εγω απλα σκεφτομαι πως αν οποιοσδηποτε με λιγο διεστραμμενο (οχι πολυ) μυαλο….ζουσε σε μια εποχη που μαστιζοταν απο την πανουκλα….που η προσοχη ολων ειναι στραμμενη στις πολιτικες εξελιξεις……συνεπως πολυ ευκολα θα μπορουσε να περασει απαρατηρητος η ισως κ να γλυτωνε την τιμωρια……..Δεν θα εμπαινε ευκολα στον πειρασμο να διαπραξει το εγκλημα?

  16. @Δημήτρη, ναι, είναι γνωστότατο «φάρμακο» το αρσενικό και είναι, πράγματι, αξιοπερίεργο πώς η εν λόγω κυρία δεν κίνησε υποψίες νωρίτερα. Οι μόνες εξηγήσεις που μπορώ να δώσω είναι αυτές που προανέφερα.

    @Αλεξάνδρα, οψόμεθα…

    @Μpatsono, όντως ο Δημήτρης κάνει εξαιρετικά σχόλια. Κατά τα λοιπά, τον Κοεμτζή τον γουστάρω κι εγώ και μπορώ να του βρω χίλιες δικαιολογίες. Υποτίθεται, βέβαια, πως πρέπει να συγκρατούμε το θυμό μας και να μην φτάνουμε στα άκρα. Αλλά και γι αυτό έχει προνοήσει ο νομοθέτης. Το λέει «βρασμό ψυχής» και του δίνει ελαφρυντικά!

    @Όλγα, καλωσορίσατε στην «εγκληματική» μας παρέα. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και για την προσθήκη του blog στα αγαπημένα σας στο Facebook! 🙂

    @Eύη, σκληρή τιμωρία, ναι. Ανάλογη του εγκλήματος και πάντα με σκοπό και στόχο το σωφρονισμό, όμως, και την υγιή επανένταξη στην κοινωνία.

  17. @Mpatsono και Nina
    Αν το blog μπορούσε να μεταδώσει το χρώμα του προσώπου μου το φόντο από μαύρο θα είχε γίνει κατακόκκινο. :$ Ευχαριστώ πολύ και το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι τα εξαιρετικά σχόλια τα προκαλούν εξαιρετικοί συνομιλητές…

    @ Νίνα
    Θα ήταν δυνατό κάποια στιγμή να υπάρξει κάποιο ποστ για τα εγκλήματα τιμής που στρέφονται εναντίων των γυναικών? Είχα ακούσει πριν 2-3 χρόνια για ένα 14χρονο κορίτσι στην Τουρκία που αφού το βίασε ένας 25χρονος γείτονας του, οι οικογένεια του το σκότωσε (Αν θυμάμαι σωστά ο πατέρας έβαλε τον 12χρονο γιο να πνίξει την αδερφή του) για να ξεπλύνει την ντροπή.(Το μόνο έγκλημα που κατάφερε να παγώσει το αίμα μου.) Και ξέρω ότι υπάρχουν πολλές τέτοιες περιπτώσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ευχαριστώ προκαταβολικά!

  18. @Δημήτρη, τα εγκλήματα τιμής, σήμερα, ευτυχώς έχουν σχεδόν εκλείψει. Εξαίρεση, δυστυχώς, αποτελούν οι χώρες του Ισλάμ, όπου αυτά συνεχίζονται απρόσκοπτα μέχρι τις μέρες μας και, μάλιστα, αποτελούν συχνότατο φαινόμενο, απολύτως αποδεκτό από τις εκεί κοινωνίες. Έχω μαζέψει εδώ και καιρό το σχετικό υλικό και -σίγουρα- παραμένει ένα από τα προς εξέταση θέματα του blog.

  19. Δημητρη πρόσφατα η Αισα, ενα 13χρονο παιδι (γιατι ενα κοριτσι στα δεκατρια του ειναι ΠΑΙΔΙ) στη Σομαλια βιαστηκε ομαδικα απο 3 καθαρματα. Οταν κατηγγειλε τον βιασμο του προσηχθη σε δικη με την κατηγορια της εκτος γαμου σεξουαλικης επαφης. Για τους ανεγκεφαλους ιεροδικες που «ερμηνευουν»-κακοποιουν το Κορανι (εχω μιλησει με σοφους και φωτισμενους μουσουλμανους, εχω διαβασει το Κορανι και δεν εχει καμια σχεση με την ανατριχιαστικη πρακτικη της ΣΑρια)το γεγονος οτι η Αισα βιαστηκε δεν ειχε σημασια. Ηταν μια «ακολαστη πορνη» κι επρεπε να τιμωρηθει. Πριν απο ενα μηνα περιπου ενα παιδι δεκατριων ετων λιθοβοληθηκε δημοσια μεχρι θανατου….
    Για περισσοτερα στοιχεια για τα εγκληματα τιμης (που δεν γινονται μονο στις ισλαμικες χωρες, αλλα και σε χωρια της Κινας, της Ινδιας, της Ιαπωνιας, ακομη και στο χριστιανικο τμημα της Αιγυπτου-δεν ειναι θεμα θρησκειας αλλα αντρικης μ@@@κιας) μπορειτε να μπειτε στο site της ελβετικης ΜΚΟ Surgir (www.surgir.ch) που ασχολειται με αυτο το ζητημα. Ακομη πολυ ενδιαφερον ειναι το βιβλιο-μαρτυρια «Στην πυρα» της Σουαντ, μιας Παλαιστινιας-θυματος εγκληματος τιμης που καταφερε να επιβιωσει (εμεινε εγκυος στα 17 χωρις γαμο, κι ο γαμπρος της με εντολη των γονιων και του αδελφου της την περιελουσε με βενζινη και της εβαλε φωτια. Παρολα αυτα επεζησε, γεννησε τον γιο της και τωρα ζει «καπου στην Ευρωπη» μια νεα ζωη με την οικογενεια που δημιουργησε αργοτερα)

  20. Αλεξάνδρα πάντα πίστευα ότι όσο άσχημο πράγμα και να είναι ο θάνατος εμπεριέχει δυο θετικά στοιχεία. Μπορείς να πεθάνεις μόνο μια φορά και συνήθως το χρονικό διάστημα που απαιτείται για να συντελεστεί ο θάνατος είναι σχετικά μικρό.
    Όμως αυτά τα κοριτσάκια αφού τα βίασαν, αφού τους καταλόγισαν την ευθύνη του βιασμού τους, αφού οι οικογένεια τους και η κοινωνία τους τα δίκασαν και τα καταδίκασαν, τα σκότωσαν με μια τελετή δημόσιου εξευτελισμού. Και αναρωτιέμαι ποιές να ήταν οι σκέψεις τους από το βιασμό μέχρι το θάνατο? Αναρωτιέμαι πόσες φορές πέθαναν, όχι σωματικά αλλά ψυχικά, μέσα στο διάστημα αυτό? Πόσες φορές πεθαίνεις όταν σε βιάζουν? Πόσες όταν σε καταδικάζουν για κάτι που δεν φταις? Πόσες φορές πεθαίνεις όταν η μάνα και ο πατέρας σου σε αντιμετωπίζουν σαν κάτι λιγότερο από ζώο, όταν σε κοιτούν στο πρόσωπο και σου λένε ότι σου αξίζει να πεθάνεις? Για κάτι που δεν φταις, για κάτι που δεν ήταν επιλογή σου… Αυτά τα κοριτσάκια πέθαιναν ξανά και ξανά, εκατομμύρια φορές, με κάθε αναπνοή τους, με κάθε χτύπο της καρδίας τους για πολλές μέρες. Γι’ αυτό κατά τι γνώμη μου τα εγκλήματα τιμής είναι τα ποιο αποτρόπαια.
    Αλεξάνδρα εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα θρησκείας. Όχι κάποιας συγκεκριμένης θρησκείας, αλλά θέμα θρησκοληψίας και θρησκευτικού φανατισμού. Που με τη σειρά του προέρχεται από την απουσία παιδείας (όχι μόρφωσης). Η παιδεία θέτει όρια στην Θρησκεία, γι’ αυτό ακόμα και σήμερα η Εκκλησία επίσημα καταδικάζει τον Διαφωτισμό και τον Ορθολογισμό. Άλλωστε στην Ελλάδα έχουμε Υπουργείων «Παιδείας και Θρησκευμάτων». Σχήμα οξύμωρο, το λιγότερο… Έτσι καίμε βιβλία και κατεβάζουμε έργα τέχνης από εκθέσεις. Στις χώρες του Ισλάμ υπάρχει μεγαλύτερο έλλειμμα παιδείας με ανάλογα μεγαλύτερα αποτελέσματα.
    Είναι όμως πράγματι και θέμα ανδρικής μ@@@κιας. Το κακό είναι ότι οι γυναίκες εκεί όχι απλά δεν αντιδρούν αλλά τις περισσότερες φορές συμφωνούν ότι αυτό είναι το σωστό.
    Ευχαριστώ για το Surgir.ch

  21. Δημητρη εκει λοιπον που πιστεψα οτι καπου θα συμφωνουσαμε,εκανα λαθος.
    Εσυ λοιπον θα μπορουσες σε παρακαλω να μου απαντησεις σε τουτο..
    Επιμενεις ακομα στην αποψη σου οτι οι εγκληματιες αυτοι θα πρεπει να επανεντασσονται στην κοινωνια?
    Γιατι αυτοι ειναι οι χειροτεροι,οχι αυτοι που βιαζουν σωματα αλλα αυτοι που βιαζουν ψυχες.
    Το παραδειγμα της Αλεξανδρας αυτο λεει,οτι το κοριτσι δε βιαστηκε μονο σωματικα(αυτο θα πρεπει να ηταν το λιγοτερο απο οσα περασε).
    Τελικα πιστευω οτι θα επρεπε να τους παιρνουμε τα κεφαλια οχι για παραδειγματισμο αλλα μπας και ξεβρωμισουμε απο τετοια καθαρματα που νομιζουν οτι επειδη ο Θεος τους εδωσε αρ….α οτι τα διαθετουν κι ολας.
    Χριστε μου τρεμω στη σκεψη,ποσες ψυχες να περασαν αυτο που μας περιγραφει η Αλεξανδρα και ποσα χειροτερα.
    Αισχος.
    Ε λοιπον οχι δε θα θελα κανενα προστυχο καθικι να κοιταξει ποτε το παιδι μου στα ματια,ουτε καν να περασει διπλα του η μαλλον ουτε να υπαρχει στον ιδιο πλανητη που ζει το παιδι μου.
    Η σκεψη και μονο του σωφρονισμου και της επανενταξης μου προκαλει αναγουλα.
    Σωφρονισμος????????Που ακουστηκε?
    Ο ανθρωπος γεννιεται δε γινεται…………………..

  22. @mpatsono
    H παραπάνω κουβέντα με την Αλεξάνδρα κατέληγε στο συμπέρασμα ότι η κοινωνία μορφοποίησε αυτά τα άτομα σε απαίδευτους, θρησκευτικά φανατισμένους, θεοκεντρικούς ηλίθιους. Οι γονείς των παραδειγμάτων που αναφέρθηκαν φταίνε που σκότωσαν τα παιδιά τους, πρέπει να τιμωρηθούν για αυτό, αλλά δεν φταίνε για το ότι από τη στιγμή που γεννήθηκαν διδάχτηκαν από δασκάλους, γονείς και κοινωνία ότι η υπέρτατη αξία είναι ο Θεός και ο νομός του θεού, του όποιου θεού, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να σκοτώσεις το παιδί σου για χάρη του. Μην ξεχνάς ότι και στον δήθεν εξευγενισμένο χριστιανισμό μας ο Αβραάμ διατάχτηκε από το θεό να σφάξει το γιο του Ισαάκ, άσχετα αν την τελευταία στιγμή του είπε να σταματήσει και ότι του έκανε πλακά για να τεστάρει την πίστη του. Από το δημοτικό μας διδάσκουν ότι ή πίστη απαιτεί θυσίες, σε κάποιες θρήσκες προφανώς μεγαλύτερες. Ο χριστιανισμός το μεσαίωνα έλεγε ότι υπάρχουν μάγισσες και πρέπει να τις καίμε. Και τις έκαιγαν και μάλιστα με τις ευλογιές του νόμου, της κοινωνίας και του θεού. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι αν εσύ ή εγώ είχαμε γεννηθεί στο μεσαίωνα ή σε μια θεοκρατική χωρά δεν θα καίγαμε μάγισσες ή δεν θα λιθοβολούσαμε την πόρνη κόρη μας που έκανε σεξ εκτός γάμου?
    Όσο για το «Ο άνθρωπος γεννιέται δε γίνεται…………………» έμενα με προσβάλει σαν άτομο. Δεν γεννήθηκα αυτό που είμαι. Έγινα αυτό που είμαι μαθαίνοντας πράγματα από την οικογένεια μου, διαβάζοντας βιβλία, συναναστρεφόμενος με την κοινωνία, κάνοντας λάθη και προσπαθώντας να τα διορθώσω… Και σκέψου λίγο που μας οδηγεί η ιδέα αυτή. Αν ο άνθρωπος γεννιέται τότε τι μας εμποδίζει να πούμε ότι το παιδί ενός δολοφόνου είναι και αυτό δολοφόνος. Αν αύριο ο πατέρας μου σκοτώσει κάποιον θα πρέπει να βάλουν και εμένα φυλακή. Αφού κατάγομαι από αυτόν και είμαι, αυτό που γεννήθηκα να είμαι, τότε προφανώς είμαι δολοφόνος. Και αφού είμαι εγώ τότε είναι και τα παιδιά μου, και τα παιδιά των παιδιών μου και…. Ευτυχώς που έγινα και δεν γεννήθηκα.
    Και τέλος ρωτάς: «Επιμένεις ακόμα στην άποψη σου ότι οι εγκληματίες αυτοί θα πρέπει να επανεντάσσονται στην κοινωνία?»
    Και απαντώ: Ναι.
    Κρίνω τους ανθρώπους από τις πράξεις τους στο παρόν και όχι από αυτές του παρελθόντος ή τις πιθανές του μέλλοντος.

  23. Δημητρη εχεις απολυτο δικιο. Ανθρωπος γινεσαι, δε γεννιεσαι. Και γινεσαι οταν μαθαινεις πανω απο ολα να σεβεσαι την ανθρωπινη ζωη. Οσο για το αλλο που εθεσες «αν ο ανθρωπος γεννιεται τι μας εμποδιζει να πουμε οτι το παιδι του δολοφονου θα ειναι κι αυτο δολοφονος?», μου θυμιζει μια συνεντευξη του μεγαλου γιου του Δουρη, λιγο μετα την «αυτοκτονια» του πατερα του. Το παιδι, γυρω στα εικοσι τοτε, αντιμετωπιζε, οπως και ολη η οικογενεια του, το μισος και τη χλευη των γειτονων του στην Ερμιονη. ΟΚ, ο πατερας ηταν ενα κτηνος και μισο. Το παιδι τι εφταιγε? Γιατι να τον λενε «παιδοκτονο σαν τον πατερα του», γιατι να μην του δινουν δουλεια, γιατι τα πεθερικα του να διαλυουν αρον-αρον τον αρραβωνα του με την κορη τους για να «μην συγγενεψουν με εγκληματιες»? Το σουρρεαλιστικο μαλιστα ειναι οτι αυτη η οικογενεια δεν ηταν μονο του δραστη αλλα και του θυματος. Αυτες τις περιπτωσεις μετακυλισης της ευθυνης στους οικειους του δραστη τις θεωρω και νομικα απαραδεκτες και ηλιθιες
    Οσο για τις περιπτωσεις των δυο εγκληματων τιμης που ανεφερα: Οντως στην περιπτωση της Σουαντ (που ειρησθω εν παροδω ηταν ερωτευμενη κι ειχε συναινετικα σχεσεις με τον πατερα του μωρου της, ο οποιος την εγκατελειψε οταν εμαθε για την εγκυμοσυνη της ενω για να του δοθει της εταζε γαμο- αλλο ενα δειγμα ανδρικης μ@@@κιας)η οικογενεια της αποφασισε να τη θανατωσει. Στην περιπτωση της Αισα ομως οι γονεις υπερασπιστηκαν το παιδι τους. Μαλιστα ο πατερας της προσπαθησε να τη σωσει κι ενας μπατσος τον πυροβολησε στο κεφαλι. Οχι οτι εχει καμια σημασια…Ειτε με τη στηριξη των γονεων ειτε οχι η θεοκρατικη κτηνωδια θα ζει και θα βασιλευει οσο τα μυαλα δεν ανοιγουν
    Και κατι για το φιναλε: Μεχρι το 1950 ο ιταλικος ποινικος κωδικας προεβλεπε μειωμενη ποινη σε περιπτωση φονου που προηλθε απο μοιχεια (δηλαδη αν ο συζυγος ανακαλυπτε απιστια της γυναικας του και σκοτωνε αυτην ή/και τον εραστη της, ετρωγε το πολυ τρια χρονια φυλακη) Αν δεις το ξεκαρδιστικο «Διαζυγιο αλα ιταλικα» με τον Μαστρογιαννι θα καταλαβεις οτι η «τιμη» οδηγει τον κοσμο σε πολυ μεγαλες βλακειες-και εγκληματα- ακομη και σε χριστιανικες χωρες…

  24. Δημητρη,Αλεξανδρα
    Η ζωη μου εμαθε πολυ καλα οτι το (χουι)απο τον ανθρωπο δεν βγαινει.Ειναι αυτο που λενε πρωτα βγαινει η ψυχη και μετα το χουι.
    Τωρα αν κατσεις Δημητρη μου να ψαξεις το αν η κοινωνια μας ειναι σωστη και τι μας εμαθε,θα δεις οτι ολοι μας ειμαστε λιγο πολυ σκαρτοι,απλα προσπαθουμε να επιβιωσουμε μεσα σε αυτη προσπαθωντας για το καλυτερο.
    Επισης αν ψαξεις τη καθε θρησκεια θα ανακαλυψεις οτι σε ολες εχουν γινει υπερβολες και για ολες ανθρωποι εχουν θυσιαστει(τουλαχιστον μεχρι ο κοσμος μας να μπορεσει να αντιληφθει τι σημαινει θρησκεια και σιγουρα θρησκεια δεν ειναι σκοτωνω το παιδι μου επειδη εκανε sex).
    Τελος συμφωνω απολυτα μαζι σου,ναι πηρες τις βασεις απο την οικογενεια σου,μορφωθηκες,διορθωθηκες σαν ανθρωπος,το σχολιο μου αφορουσε αυτους που μεγαλωσαν με το στοκο στο κεφαλι.Η οικογενεια τους λοιπον μονο αυτο τους προσεφερε στοκο.Δεν μπορει να εχει κατι αλλο στο μυαλο του ο ,η που σκοτωνει το παιδι του η που το προσφερει στην κοινωνια για να ξεπλυνει την ντροπη.
    Υ.Γ
    Το χουι του ο καθενας μας το αποκτα απο την κοιλια της μανας του.Ειναι εμφυτο.Ειναι στον ανθρωπο,στην ψυχοσυνθεση του καθενος.
    Ψαξε γυρω σου ποσους ανθρωπους ξερεις που απο παιδια οταν ηταν ειχαν μια συνηθεια την οποια δεν εκοβαν κι ας τιμωρουνταν γι αυτο?
    Σε καμοια περιπτωση δεν θα ηθελα να σε προσβαλω.Συγνωμη αν το εκανα εγινε αθελα μου.
    Ελπιζω να καταλαβες τωρα τι εννοω οταν λεω ο ανθρωπος γεννιεται δεν γινεται.

  25. Αγαπητή mpatsono είναι προφανές ότι διαφωνούμε στο τι διαμορφώνει έναν άνθρωπο όπως και στο αν, γιατί και πως μπορείς να αναδιαμορφώσεις έναν άνθρωπο… και στην περίπτωση του blog έναν εγκληματία. Και άλλωστε δεν με νοιάζει ο δολοφόνος να μετανιώσει για το φόνο που έκανε. Αρκεί να καταλάβει και να μάθει να μην το ξανακάνει. Το τι σκέφτεται με το μυαλό του είναι δικό του θέμα και δικαίωμα του. Επιμένεις ότι το «χούι» όπως το ονομάζεις είναι έμφυτο, ιδέα που έμενα με τρομάζει για τους λογούς που παραπάνω εξήγησα. Επιμένω ότι δεν είναι. Σκεφτόμουν για το πιο πρόσφατο ποστ σχετικά με τον χασάπη του Αννόβερο. Ο Fritz Haarmann δεν γεννήθηκε με τον προορισμό να μασάει λαιμούς αγοριών. Πιθανολογώ ότι τα προβλήματα υγείας που η μητέρα του απέκτησε κατά τη γέννα του, του δημιούργησαν ενοχές. Οι ενοχές τον έκαναν να μην ξεκολλά από την μάνα του, γεγονός που με τη σειρά του τον έκανε ομοφυλόφιλο. Ο φόβος για την καταδίκη της κοινωνίας απέναντι στις προτιμήσεις του και οι επιπλέον ενοχές που αυτή η κατάσταση του πρόσφεραν τον οδήγησε σε μια λύση. Να αναζητά τη σεξουαλική επαφή σε νεαρά αγόρια που εύκολα μπορούσε να παρασύρει και μετά να τα σκοτώνει για να μην μιλήσουν, για να μην αποκαλυφθεί το μυστικό του. Δεν είναι παράλογο να πούμε ότι τη μέρα που γεννήθηκε είχε το «χούι» να σκοτώνει?

    Δεν με πρόσβαλες, απλά σαν άνθρωπο, έμενα νιώθω να με υποτίμα η ιδέα αυτή. Και φυσικά υποτιμάς και τον εαυτό σου. Μπορείς να γίνεις ότι εσύ θες. Δεν υπάρχει κάτι που να καθορίζει το τι θα γίνεις στη ζωή σου. Μπορείς πάντα να ξεφύγεις από τα λάθη όσο μεγάλα κι αν είναι. Αυτό πιστεύω για σένα, για μένα, για κάθε άνθρωπο, ακόμα και για τον εγκληματία. Διάβαζα προχθές για τον μεγάλο τραγουδιστή της soul και της disco, Barry White. Στα 17 του, έχοντας μεγαλώσει σε μια περιοχή του Los Angeles με πολύ υψηλή εγκληματικότητα, σαν λογικό επακόλουθο, μπήκε φυλακή για κλοπές. Η εμπειρία αυτή τον άλλαξε, τον αναδιαμόρφωσε σαν άνθρωπο, τον σωφρόνισε. Στη φυλακή ανακάλυψε τη μουσική και όταν βγήκε ασχολήθηκε με αυτή. Αν δεχόμασταν τόσο εμείς όσο και ο ίδιος ότι δεν μπορεί να αλλάξει, θα έχανε ο κόσμος μια καταπληκτική φωνή, έναν μοναδικό τραγουδιστή και πολλά αξεπέραστα τραγούδια… Ο ίδιος θα μπαινόβγαινε μια ζωή στις φύλακες. Τα συμπεράσματα δικά σου και όσων διαβάζουν αυτό το blog.

    Αλεξάνδρα αν έμενα στην Ερμιόνη πιθανότατα θα έκανα παρέα με μεγάλο γιο του Δουρή, και φυσικά ο κόσμος θα με θεωρούσε και έμενα δολοφόνο. Αλήθεια έχω έναν, εν ζωή (95 χρονών), σχετικά κοντινό συγγενή που σκότωσε πριν 45 χρόνια έναν συνάδελφο του στη δουλεία γιατί τον έβρισε. Είμαι δολοφόνος? Αν χρειαστώ δικηγόρο μπορώ να σε υπολογίζω?
    Βρε τους Ιταλούς!!!!!!! Φαντάζομαι ότι ο νομός κάλυπτε και τους προμελετημένους φόνους? Μπορούσες να σκοτώσεις κάποιον και μετά να βάλεις τη γυναίκα σου να πει ότι σε απατούσε μαζί του. Σε 3 χρονάκια έξω…

  26. Δημητρη,ακριβως διαφωνουμε καθετα στο τι διαμορφωνει εναν ανθρωπο και την προσωπικοτητα του.
    Ποτε στη ζωη μου δεν προκειται να πιστεψω οτι τα καθικια μπορουν να γινουν ανθρωποι.
    Θες να πειστω οτι ο χασαπης του Αννοβερο θα μπορουσε ποτε να μην ξανακανει τα ιδια?Με τιποτα.
    Κι αυτο φαινεται απο την ιδια την ιστορια,η αστυνομια (οταν ξυπνησε)ειχε κανει ανω κατω ολη την πολη και αυτοι το ξερανε και παρ’ολα αυτα δεν διστασαν να προσπαθησουν να αρπαξουν και το παιδι που πηγε στην αστυνομια.Το χουι που λεγαμε?
    Εμενα δεν προκειται να με υποτιμησω ποτε.
    Ξερω ακριβως ποια ειμαι,αυτο λοιπον το εμαθα οταν ημουνα αναμεσα σε πρεζονια,χασικληδες και ποτε μα ποτε μου δεν ακουμπησα τιποτα,οποτε το παραδειγμα για τον φιλο σου τραγουδιστη Barry White(δεν εχω ιδεα ποιος ειναι,εναν μεγαλο τραγουδιστη ξερω τον ΘΕΜΗ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗ)ειναι ατυχες.
    Γιατι παρακαλω να ειναι λογικο επακολουθο να κλεψει?Να κατσει στα αυγα του οπως ολοι μας.
    Εχω να σου πω κι αυτο,εμενα λοιπον ο δολοφονος ειναι πολυ κοντινος συγγενης μου,παρα πολυ κοντινος,σκοτωσε την αδερφη του,ενα παιδακι μολις 17 χρ.ακριβως επειδη εκανε sex και ειχε μεινει εγκυος.
    Ο ανθρωπος λοιπον αυτος δεν συμορφωθηκε ποτε,παρ’ολη την τιμωρια(17 χρονια φυλακη)ουτε και προκειται.
    Θα το ξαναεκανε παλι και χωρις τυψεις και το φωναζει κι ολας.

  27. Καλημέρα. Mpatsono συμφωνούμε πως διαφωνούμε. Και όπως είπε ή δεν είπε ο Βολταίρος, «Διαφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να τα λες».

    Το ότι είχες το σθένος να μην ακουμπήσεις τίποτα, δείχνει το χαρακτήρα σου, σε τιμά, μα δεν σου δίνει το δικαίωμα να προδικάζεις και να καταδικάζεις ισοβίως όσους, υπέκυψαν στο λάθος. Σφάλματα είμαστε, ανθρώπους κάνουμε.

    Δεν ξέρεις τον Barry White? Α) Unbelievable!!!! B) Just Google it mon!!! Γ)Το παράδειγμα μου, όπως κάθε πραγματική ιστορία, είναι εξ ορισμού μη ατυχές. Δ)Η ελληνική μουσική συνοψίζεται στους Τσιτσάνη, Μητροπάνο, Μπιθικώτση (δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι δυο πρώτοι κατάγονται από τον τόπο μου!!!- Τα Τρίκαλα γέννησαν τη μουσική σε αυτή τη χώρα!!!)

  28. @Πολύ μου αρέσει ο διάλογός σας και -κυρίως- ο πολιτισμένος τρόπος που διαφωνείτε. Σας ευχαριστώ που είστε έτσι και ποθ είστε εδώ! 🙂

  29. Καλημερα σε ολους σας!
    Δεν θα απαντησω σε οτι αφορα τα υπολοιπα Δημητρη μου,ειναι προφανες οτι διαφωνουμε και δε θα καταληξουμε καπου.
    Το μονο που εχω να πω ειναι τουτο η χωρα αυτη γεννησε τη μουσικη ολου του κοσμου.
    Ευχαριστω, πολυ καλημερα σας

  30. ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΘΕΝ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΠΑΤΣΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΑ ΜΟΝΟ Σ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ. ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΜΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ BARRY WTHITE? [ΕΡΩΤΑ ΑΓΙΑΤΡΕΥΤΕ] MPATSΟΝΟ ME ΠΛΗΓΩΣΕΣ ΠΟΛΥ!!!! ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ; ΧΡΥΣΗΙΣ Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ…

  31. Σοβαρα αναρωτιεσαι ποιος ειναι ο ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ?
    Σ’ακολουθω?Και να μουνα αψυχο σωμα?Σαν σημαδεψεις αετο?……………………………????κι αλλα πολλα λαικα αθανατα ασματα?
    ο Θεμης ειναι η καλυτερη λαικη φωνη τηε γενιας του.
    Γνησια λαικη φωνη.
    Δεν ξερω τον Barry white.
    Aλλωστε οι ΕΛΛΗΝΕΣ τραγουδιστες ειναι αμετρητοι και η γκαμα τους τεραστια,η γλωσσα μας καταπληκτικη,δεν ενιωσα ποτε την αναγκη να ακουσω κατι ξενο.
    Μεγαλωσα με κλαρινα και λαικα οποτε και οι μουσικες μου προτιμησεις απειχαν πολυ απο αλλου ειδους ακουσματα.

  32. Αγαπητή Χρυσηίδα, ο Barry White δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των γυναικών. Αρέσει και στα αγοράκια όπως και στα κοριτσάκια… ειδικά δε όταν είναι ερωτευμένα.
    Πολύ κάλος τραγουδιστής ο Αδαμαντίδης αλλά πολύ κακός χαρακτήρας ανθρώπου. Δεν έχει ντραπεί να δηλώσει δημόσια ότι έχει χτυπήσει, έχει ξυλοφορτώσει γυναίκα, άλλα δεν έφταιγε αυτός. Εξοργιστικό! Επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
    Και μια μικρή, τόση δα, παρατήρηση. Είναι Χρυσηίς η Ελληνίς ή Χρυσηίδα η Ελληνίδα.😉

  33. Τον Θεμη Αδαμαντιδη τον ξερω προσωπικα Δημητρη μου και ειναι και γαμω τα παιδια.Ευθυς και ειλικρινης και ποτε μην κρινεις εναν ανθρωπο απο οτι ακους στην τηλεοραση.
    Εξαλου τα μεγαλα παθη εμπνεουν και μεγαλες εντασεις.
    Διαφωνω καθετα με το γεγονος οτι χτυπησε τη συντροφο του μα ποτε δεν ξερεις τι μπορει να τον εφτασε σε αυτο το σημειο………….

  34. mpatsono τον κρίνω από τα δικά του λόγια και όχι από λόγια τρίτων. Δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο που να δικαιολογεί την βιαιοπραγία ενός άνδρα σε μια γυναίκα. Όποιος σηκώνει χέρι σε γυναίκα χρειάζεται επειγόντως μια επίσκεψη σε ψυχίατρο. Κι αν το ξανακάνει, φυλακή.

  35. καλησπερα.Απο την ολη συζητηση εχω λαβει μια αποφαση:ναι θα διαβαζω το blog, ειναι το καλυτερο αλλα παιδια δε μπορω να βλεπω αποψεις διαφορετικες απο της κοινης λογικης. Σκοπος του σωφρονισμου ειναι η επανενταξη στη κοινωνια???????? ! δηλαδη η ζωη του θυματος θα εχει επιστρεψει και αυτη στη κοινωνια μετα το σωφρονισμο του δραστη? αν ειναι ετσι οκ. εγω θα ειμαι η πρωτη που θα συμφωνησω! τα εισοβια δεσμα? δηλωνουν οτι ο δραστης δεν θα σωφρονιστει ποτε??(ασχετα που βγαινει ο αλλος σε 25 χρονια!!)

  36. Τονια,
    ολα τα λεφτα η ερωτηση σου.
    Πολλα μπραβο.Το θυμα οχι,θα παραμεινει θυμα…..αλλα ο φονιας του αξιζει δευτερη ευκαιρια.Εγω αυτο δεν το δεχομαι με τιποτα.
    Ειναι απαραδεκτο και παραλογο εντελως.
    Ναι να δικαστει να διευκρινηστουν οι λογοι για τους οποιους εφτασε στο εγκλημα και μετα να τιμωρηθει αναλογως.
    Σε καμοια περιπτωση δεν δεχομαι φονιαδες σαν τον Δουρη να επανενταχτουν.
    Αλλα σε αυτη την περιπτωση να ειναι καλα οι υπολοιποι κρατουμενοι που τον περιποιηθηκαν και με το παραπανω.
    Ουτε κι αυτοι εκει που ειναι κακοποιοι,ληστες,φονιαδες,εμποροι ναρκωτικων δεν δεχτηκαν να κυκλοφορει αναμεσα τους ενα τετοιο ζωο.

  37. ετσι! μα ένας άνθρωπος που έχει σκοτώσει το παιδί του με τετοιο τρόπο,να σωφρονιστεί σε τι? στο να ειναι σωστος στη κοινωνια?? στο να μην ξανακάνει κάτι τέτοιο ξανά σε δικό του παιδί?:)

  38. σε τι? εχούν αξία όλα αυτά μετά απο αυτό που έκανε? δε νομίζω.

  39. Ο ΜΟΝΟΣ ΦΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ  ΝΑ ΑΘΩΟΝΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ  ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΠΟΥ ΒΙΟΠΡΑΓΟΥΣΕ ΕΠΑΝΩ ΤΗΣ.Υ.Γ. ΑΓΑΠΗΤΗ  MPATSONA ΛΥΠΑΜΑΙ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΛΑΙΚΑ ΑΣΜΑΤΑ  KAI  OYTE ΠΑΤΑΩ ΣΕ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ. ΕΧΩ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΔΙΑΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΟΝ Κ. ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΥ, ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΝ ΕΦΤΑΣΕ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΔEΝ ΣΑΣ ΤΙΜΑ ΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ, ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΤΥΧΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΑΣ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΤΡΑΒΑΕΙ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΑΣ……ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,..ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ ΝΙΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑΧΡΥΣΗΙΣ

  40. Ο ΜΟΝΟΣ ΦΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ  ΝΑ ΑΘΩΟΝΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ  ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΠΟΥ ΒΙΟΠΡΑΓΟΥΣΕ ΕΠΑΝΩ ΤΗΣ.Υ.Γ. ΑΓΑΠΗΤΗ  MPATSONA ΛΥΠΑΜΑΙ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΛΑΙΚΑ ΑΣΜΑΤΑ  KAI  OYTE ΠΑΤΑΩ ΣΕ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ. ΕΧΩ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΔΙΑΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΤΟΝ Κ. ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΥ, ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΝ ΕΦΤΑΣΕ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΔEΝ ΣΑΣ ΤΙΜΑ ΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΤΕ, ΜΑ ΠΟΤΕ, ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΤΥΧΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΑΣ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΤΡΑΒΑΕΙ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΣΑΣ……
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,..ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ ΝΙΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ
    ΧΡΥΣΗΙΣ

  41. Δεν καταλαβαινω γιτι θα πρεπει να ειναι κατακριτεες οι μουσικες ανησυχιες του καθενος.
    Ο καθενας με τα γουστα του.
    Υ.Γ
    Αγαπητη μου χρυσηις
    εχεις δικαιωμα να εχεις οποιες μουσικες ανησυχιες θες(οσο ξενερωτες κι αν ειναι) αλλα δεν εχεις κανενα δικαιωμα να κατακρινεις τις δικες μου.
    Θα μπορουσα να εχω απαντησω αλλιως στο σχολιο σου μα δεν προκειται να ριξω το επιπεδο.Γιατι αγαπητη μου εσυ μπορει να μην πατας σε μπουζουκια και σιγουρα ουτε τα μπουζουκια θα θελανε να πατησεις πανω τους σε βεβαιω.
    Ζητω συγνωμη για το υφος μου απο τους υπολοιπους αναγνωστες απλα δεν μπορω καθολου τους δηθεν.

  42. ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΧΑΜΗΛΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΩ. ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΝΟΥΜΕΡΟ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ….

  43. ΜΠΑΤΣΙΝΑ ΜΟΥ…

    ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΕΣΥ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ….
    ΧΡΥΣΗΙΣ

  44. Κορίτσια, ψύχραιμα… 🙂

  45. Θα σου απαντουσα αλλα τουλαχιστον εγω σεβομαι τους αναγνωστες και την οικοδεσποινα..

  46. Οπως ειπε και στη Νινα καποιος σε αλλη ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΒΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ.Κι εγω αυτο κανω …….

  47. Ρε παιδια, ρε παιδια! Ελεος! Το blog ειναι για να ανταλλασσουμε αποψεις, οχι να πλακωνομαστε!
    Με την mpatsono διαφωνουμε καθετα σε πολλα θεματα αλλα καλα κανει και εκφραζει την αποψη της (αν και κατα τη γνωμη μου δεν ειναι «δηθεν» οποιος δεν παει σε μπουζουκια. Γουστα ειναι αυτα-και τα λεει ενας ανθρωπος που εχει περασει απο παρακμοσκυλαδικο μεχρι λυρικη στα τριαντα παρα κατι χρονια της ζωης του) Την Χρυσηιδα την εκτιμω λογω της γραφης της που με ταξιδευει και την σεβομαι λογω των αποψεων της (καποια στιγμη θα στειλω στη Νινα νομολογια για γυναικες που σκοτωσαν τους αντρες τους μετα απο κακοποιηση για να δεις πως τις αντιμετωπιζει η ελληνικη δικαιοσυνη)

    Ηρεμα…..

    ΥΓ: Ο Barry White εκπληκτικη φωνη, κι ο Αδαμαντιδης το ιδιο-ο καθενας στο ειδος του. Οσο για το οτι ο Θεμης εχει χτυπησει γυναικα, μεγαλη καφριλα. Προσφατα το παραδεχτηκε μπροστα μου (βρεθηκαμε σε κοινη παρεα στη Λαρισα)λεγοντας οτι μαλακια του που το εκανε κι ακομα μεγαλυτερη που το δηλωσε ετσι οπως το δηλωσε…Για να δωσω ομως κι ενα ελαφρυντικο, αν στα νιατα σου καις το μυαλο σου με ουσιες, στην ωριμοτητα σου ψιλοφυραινει!
    Καμια γυναικα δεν «αναγκαζει» τον βασανιστη της να τη δειρει!

  48. Αλεξανδρα με παρεξηγησες,ειπα οτι γενικα δεν ξερουμε τι μπορει να φερει καποιον στο σημειο να χειροδικησει,σε καμοια περιπτωση δεν το επικροτω,το αντιθετο.
    Δεν ξερω ποιος ειναι ο Barry White και δεν ξερω για ποιο λογο αυτο θα πρεπει να ειναι κατακριτεο.
    Δηθεν δεν θεωρω σε καμοια περιπτωση οποιον δεν παει σε μπουουκια αλλα οποιον κατακρινει αυτους που πανε στα μπουζουκια.
    Ζητω συγνωμη ειλικρινα απο ολους σας για τα σχολια τα παραπανω .

  49. Αλεξανδρα με παρεξηγησες,ειπα οτι γενικα δεν ξερουμε τι μπορει να φερει καποιον στο σημειο να χειροδικησει,σε καμοια περιπτωση δεν το επικροτω,το αντιθετο.
    Δεν ξερω ποιος ειναι ο Barry White και δεν ξερω για ποιο λογο αυτο θα πρεπει να ειναι κατακριτεο.
    Δηθεν δεν θεωρω σε καμοια περιπτωση οποιον δεν παει σε μπουουκια αλλα οποιον κατακρινει αυτους που πανε στα μπουζουκια.
    Ζητω συγνωμη ειλικρινα απο ολους σας για τα σχολια τα παραπανω .

  50. ΈΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΕΚΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡ’ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΦΑΓΕ Ο ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΩ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΑΦΟΥ ΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΑΧΡΗΣΤΑ, ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ. Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ. ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΙ, ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΣΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΟΣΟΙ ΔΙΑΦΟΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΟΥ ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΞΑΝΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΟΣΟΙ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΤΙΚΑΝ ΞΑΝΑΠΕΣΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΗ ΔΙΑΠΡΑΞΗ ΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ, Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ Κ.Λ.Π. ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΑΛΙ. ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΕΠΙΜΕΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΑΣΤΗ ΤΟΥ ΣΕΙΧ ΣΟΥ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΑΝΑΔΕΣ ΣΑΣ, ΑΔΕΡΦΕΣ ΣΑΣ, ΣΥΖΥΓΟΙ ΣΑΣ, ΚΟΡΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟΤΕ ΑΝ ΘΑ ΜΙΛΑΓΑΤΕ ΓΙΑ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ, ΟΥΜΑΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΤΡΟΥΙΣΤΕΣ. ΜΟΝΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΑΓΕ Ο ΒΙΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΧ ΣΟΥ. ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΕΜΤΖΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΑΓΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΣΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΟΙ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΡΙΣΕΙ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΙΛΙΣΕΙ, ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΧΤΥΠΙΣΕΙ, ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΜΠΑΤΣΟ ΚΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΩ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΛΟΓΙΚΗ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΙΜΩ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΦΟΡΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΤΗΝΟΣ, ΟΧΙ ΚΟΕΜΤΖΗΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΘΑΥΜΑΖΕΤΕ. ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΖΩΕΣ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗΣ, ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΛΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ. Η ΠΟΙΝΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ. ΕΞΩ Ο ΚΟΕΜΤΖΗΣ, ΕΞΩ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΧΡΟΝΗΣ. ΕΞΩ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ, ΟΙ ΒΙΑΣΤΕΣ, ΟΙ ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΙ. ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΝ ΑΛΤΡΟΥΙΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΠΟΙΝΗ ΤΑ ΚΤΗΝΗ. ΜΑΚΑΡΙ ΤΗ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΟΠΙΑ (ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΡΗΜΑΔΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΓΚΗΜΑΤΙΕΣ) ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΧΝΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΘΣ ΑΝΤΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΚΤΗΝΗ. ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΑΝ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΙΕΠΕΔΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΤΗΝΗ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΤΕ, ΣΩΣΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΠΟΙΝΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΤΗΝΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΤΗΝΟΣ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ Η’ ΤΗ ΖΩΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΑΣ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΦΟΝΙΑΔΩΝ, Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ ΘΑΥΜΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΚΟΕΜΤΖΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΘΛΙΨΗ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΕ ΑΛΛΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ. ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΦΟΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΙΑΣ ΕΙΤΕ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΟΕΜΤΖΗΣ, ΕΙΤΕ ΦΟΡΑΕΙ ΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΕΝΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.

  51. Αρχαγγελε ποτε δεν ειπα οτι θαυμαζω τον Κοεμτζη (οπως και κανενας αλλος εδω μεσα). Σε αρχικο επιπεδο ο φονιας ειναι παντα φονιας. Α ομως εξετασουμε τις in concreto συνθηκες, καθε φονιας δεν ειναι ιδιος με τον αλλο. Μπορουμε να βαλουμε στον ιδιο ντορβα τον καφρο που σκοτωνει για την ηδονη του φονου και τον γιο που σκοτωνει τον βιαστη της μανας του? Ειναι ισα κι ομοια να σκοτωσεις σε αμυνα και να σκοτωσεις γιατι ετσι σου κ@@@ωσε, γιατι ενα πιτσιρικι σου ειπε μια βαρια κουβεντα? Για το λογο αυτο κι ο νομοθετης δεν δινει μια ποινη φιξ σε καθε εγκλημα αλλα ενα πλαισιο ποινης στο οποιο κινειται ο δικαστης και βγαζει αποφαση
    Σε ενα πραγμα θα συμφωνησω. Οντως ολοι δεν ειμαστε κτηνη μεχρι να μας χτυπησει την πορτα η συμφορα…
    Ποτε δεν ειπα οτι ο σωφρονισμος κι η επανεταξη ειναι εφικτος στοχος σε καθε περιπτωση.
    Κατα της θανατικης ποινης δεν ειμι λογω φιλανθρωπιας αλλα γιατι ειναι ΛΙΓΗ για τα βαρια εγκληματα.Λιγη…Ο θανατος ειναι μια στιγμη πονου και μετα ηρεμια

  52. Αλεξανδρα με το να αφερεις την ζωη καποιου ειτε δολοφονου ειτε βιαστη ειτε οτιδηποτε αλλο εκτος απο το να το να του δινεις ελαφρυντικα σκοτωνοντας τον γινεσαι και εσυ συνεργος σε φονο,οποτε μην το ψαχνεις πολυ..

  53. Το ξερω βρε Χρηστο μου. Ειναι και λιγακι αντιφατικο να τιμωρεις εγκλημα με εγκλημα!

  54. Αρχάγγελε ένα μεγάλο μέρος του σχολίου σου βρίσκει έρεισμα σε ένα από τα παραπάνω σχόλια μου για τα στρουμφάκια και για τον Κοεμτζή. Το οποίο άτεχνα παραποιείς και χρησιμοποιείς κατά το δοκούν. Οφείλω να υπεραμυνθώ των γραφομένων μου. Το περί ου ο λόγος σχόλιο μου είχε καθαρά δεικτικό χαρακτήρα και κινούνταν όπως λένε μεταξύ σοβαρού και αστείου. Αν δεν το κατάλαβες, πάσχεις από έλλειψη χιούμορ, ασθένεια βαρύτατη και ανίατη. Δεν επιθυμώ να σκοτωθεί κανένα στρουμφάκι-μπάτσος-αστυνομικός. Έχω έναν πρώτο ξάδελφο και 2 δεύτερα ξαδέλφια που είναι όλα τους στρουμφάκια καθώς και δυο φιλαράκια αξιωματικούς της ελληνικής αστυνομίας. Δεν θα ήθελα να δω κανέναν τους νεκρό.

    Εγώ θα πρέπει να δηλώσω ότι θαυμάζω τον Κοεμτζή. Όχι γιατί σκότωσε μπάτσους. Κατά τη γνώμη μου, ο Κοεμτζής είναι, υπό μια έννοια, αυτό που οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν τυραννοκτόνος. Και τους τυραννοκτόνους τους λογάριαζαν ήρωες. Η πράξη του στην ουσία ήταν μια πράξη αντίστασης απέναντι σε αυτούς που τον καταπίεζαν. Και δεν νομίζω να μπορείς να πεις ότι η αστυνομία της χούντας δεν καταπίεζε το λαό, δεν βασάνιζε και δεν σκότωνε…

    Ο τρίτος νόμος του Νεύτωνα στη φυσική μας λέει: Αν ένα σώμα Α ασκεί σε ένα σώμα B μία δύναμη, τότε το σώμα Β ασκεί στο σώμα Α δύναμη (ίδιου τύπου) ίση σε μέτρο και με αντίθετη κατεύθυνση. Από την φυσική περνώντας στην κοινωνία ο νόμος αυτός ισχύει απόλυτα. Όταν σε χτυπάνε οφείλεις να χτυπήσεις πίσω, με τον ίδιο τρόπο, με την ίδια ένταση, με την ίδια δύναμη. Ομοίως βέβαια όταν σε σέβονται, οφείλεις να σέβεσαι. Τον θαυμάζω τον Κοεμτζή γιατί είχε τα κότσια να αντισταθεί, έστω κι αν η αντίσταση του σήμαινε ότι θα γινόταν φονιάς. Δεν θλίβομαι που δεν σκότωσε περισσότερα στρουμφάκια, θλίβομαι, ίσως, που δεν σκότωσε περισσότερους δυνάστες… και που έπρεπε να μπει φυλακή τόσα πολλά χρόνια για μια πράξη με παρά πολλά ελαφρυντικά υπέρ του…

    Συμφωνώ απόλυτα με την Αλεξάνδρα για άλλη μια φορά ότι κάθε φονιάς δεν είναι ίδιος. Επιμένω ξεκάθαρα στη θέση μου. Θανατική ποινή για κανέναν, προσπάθεια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ σωφρονισμού και δεύτερη ευκαιρία για όλους. Εσύ στις φυλακές βλέπεις κτήνη, δηλαδή ζώα, εγώ βλέπω ανθρώπους. Άλλωστε μόνο οι άνθρωποι είναι υπεύθυνοι για τις πράξεις τους, τα ζώα δεν είναι… επομένως τα κτήνη δεν θα έπρεπε να είναι φυλακή αλλά ελεύθερα στη ζούγκλα…!

    Συμπόνια και ανθρωπιά έχω τεράστια για τον κάθε δολοφονημένο και για τους συγγενείς του. Για τον θύτη δεν έχω συμπόνια. Έχω όμως ανθρωπιά και απαίτηση δίκαιης απονομής δικαιοσύνης.

    Και αν μου επιτραπεί να κρίνω το ύφος του λόγου στο σχόλιο σου, επέτρεψε μου να πω ότι διακρίνω εμπάθεια, φανατισμό, μισαλλοδοξία και αδιαλλαξία σε βαθμό μου με φοβίζουν…

  55. Αρχαγγελε μετα λυπης μου διαπιστωνω για αλλη μια φορα τελικα οτι τα στρουμφακια εχουν ολα τις ιδιες αποψεις αλλα με παρηγορει μονο η σκεψη οτι ο καθενας μας τελικα υποστηριζει με παθος το μερος της κοινωνιας οπου ανηκει.(πχ.τα στρουμφακια στηριζουν τα στρουμφακια).
    Με βρισκεις συμφωνη μονο στο οτι κανενας δεν μπορει να σωφρονιστει στο σωφρονιστικο συστημα οπως εχει σημερα.Ο σωστος σωφρονισμος απαιτει καλα σωφρονιστικα ιδρυματα και υπαλληλους αρτια επαιδευμενους γι αυτο κατι το οποιο ειναι ανυπαρκτο οποτε με αυτα τα δεδομενα για μενα το καθικι που σκοτωσε το παιδακι θελει εκτελεση στο 1 μετρο.
    Θαυμαζω τον ΚΟΕΜΤΖΗ και δε ντρεπομαι να το φωναξω,ο ΚΟΕΜΤΖΗΣ εφαγε στρουμφακια γιατι του φερανε τη χολη στα ματια γιατι οπως στη περιπτωση του ΑΛΕΞΗ εκμεταλλευτηκανε τη στρουμφοστολη με τον πιο χυδαιο τροπο.
    Θαυμαζω τον ΚΟΕΜΤΖΗ γιατι ειχε αρχ…α και εκανε αυτο που τοτε κανενας δεν τολμουσε ολοι καταπιναν αλλα ειχε ερθει η ωρα που καποιος επρεπε να τους δωσει να καταλαβουν οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΡΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ!!
    Καθε φορα που ακουω κατι τρεμω στην ιδεα κι αν ηταν το παιδι μου στη θεση του καθε παιδιου και αμεσως σκεφτομαι οτι ναι ο καθε φονιας να παρει αυτο που του αξιζει κι ας ειναι και ο θανατος.
    Οσο σκληρο κι αν ειναι το μονο που θα ηθελα να ξερω ειναι οτι ο φονιας που σκοτωσε το παιδι στα εξαρχεια χωρις ενδοιασμους ενιωσε ακριβως οτι και το παιδακι που σκοτωσε.
    Το γαμωτο και παλι θα ειναι οτι το παλιοκαθικο θα ξερει το γιατι πληρωνει ενω ο μικρος δεν ηξερε οτι μια κουβεντα απλα μια κουβεντα θα τη πληρωνε με τη ζωουλα του.
    Αυτα απο μενα.

  56. mpatsono η τραγωδια ειναι οτι αυτο το κτηνος εχει και τρια παιδια! Θα του αρεσε του μ….α να παθει κατι τετοιο το δικο του παιδι?
    Δεν εχουν ολα τα «στρουμφακια» ομως τις ιδιες αποψεις.Οπως δεν ειναι καθε φονιας ιδιος με τον αλλο, ετσι κι ο καθε αστυνομικος δεν ειναι ιδιος με τον αλλο. Υπαρχουν τα χαλασμενα μυαλα κι υπαρχουν κι οι ψυχουλες. Ο καλυτερος μου φιλος (μεγαλωσαμε μαζι κι ειμαστε σαν αδελφια) ειναι αστυνομικος-μιλαμε για εναν αγγελο στο σωμα και την ψυχη-υπηρετει στα Εξαρχεια και στη σκεψη οτι θα παθει κατι επειδη μερικα κολλημενα βαζουνε ολη την αστυνομια στο ιδιο τσουβαλι τρελαινομαι

  57. Αλεξανδρα στο σχολιο σου για τα στρουμφακια ειμαι εντελως αντιθετη.
    Ειμαι σιγουρη οτι ολοι θεωρουν υπευθυνο το παιδακι για την μετεπειτα κατασταση που επικρατησε σε ολη την ΕΛΛΑΔΑ.
    Δεν εχω γνωρισει ακομα μπατσο που να μοιαζει με το φιλο σου,χαιρομαι ειλικρινα που ακουω οτι υπαρχει εστω και ενας της προκοπης.
    Αυτο που εχω να πω ειναι για οτι το μονο που λυπαμαι ειναι για αυτα τα τρια παιδακια.
    Τι του χρωστανε κι αυτα του παλιομα…α ?
    Επισης κατι που δεν ειπα για το σχολιο του Δημητρη και ηθελα να το πω ειναι εκτος του οτι ειναι εκπληκτικο και δε χορταινω να το διαβαζω.
    Δημητρη ειλικρινα χαιρομαι που στη ζωη μου συνομιλησα με εναν ανθρωπο σαν εσενα.
    Ευγε αγορι μου!!!

  58. Mpatsonακι μου γλυκο να κανω λιγο το δικηγορο του διαβολου? Για τον πιτσιρικα τον αστυνομικο (21 χρονων παιδι) που στο τσακ γλιτωσε το θανατο τι να πουμε? Ηταν στρουμφακι αρα επρεπε να πεθανει? (Το πιο χυδαιο σχολιο που εχω δει σε τοιχο ηταν το «Κακο ψοφο Διαμαντη!»- Μανα τον εκανε ρε κεραταδες!) Για τον αλλον (30 χρονων, πατερας ενος μωρου), που του τη μπουμπουνισανε στα Ζωνιανα κι εμεινε φυτο? Καλα να παθει γιατι φοραγε στολη?
    Επειδη συζητησα και με τον κολλητο μου και με συναδελφους του, κανεις λαθος. ΔΕν θεωρουν υπευθυνο τον Αλεξη. Τον Κορκονεα (τον δολοφονο του) βριζουνε. Αυτολεξει «αμα δεν ειχε σκατα στο κεφαλι αυτο το σουργελο, και ο μικρος θα ζουσε και ολα θα ηταν ηρεμα»

  59. Κι επειδη ξαναδιαβασα το σχολιο του Αρχαγγελου, για ποιον βιαστη του Σειχ Σου μιλας? Τον «Δρακο» Παγκρατιδη (που απο ο,τι φαινεται ηταν αθωος-κατασκευασμα των στρουμφ της εποχης?) Ή τον ταριφα που καταδικαστηκε τις προαλλες? Εκει εχεις λαθος. Δεν βιασε πολλες γυναικες, αλλα μονο μια… (και παλι δεν ηταν ακριβως βιασμος, αλλα καταχρηση σε ασελγεια-η κοπελα ηταν μεθυσμενη κι αυτος εκμεταλλευτηκε μια ευαλωτη κατασταση) Για αυτο το λογο εφαγε και μονο πεντε χρονια…

  60. […] Συνεχίζεται […]

  61. […] Ahmad Suradji (Ι), Αδελφές Wardlaw (I, II), Leonarda Cianculli (I), Hélène Jégado (I, II), Christa Gail Pike (I), Albert Fish (I, II, III), Elizabeth Bathory (I, II, III, IV), […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

whodoneit1942dvd.jpg
 
Αρέσει σε %d bloggers: