Στον Ιανό «Μυρίζει Αίμα»

giannisbook

Οι Εκδόσεις Ίνδικτος έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στην παρουσίαση του βιβλίου του

Γιάννη Ράγκου

ΜΥΡΙΖΕΙ ΑΙΜΑ

Το βιβλίο θα παρουσιάσουν οι:

-κ. Τιτίνα Δανέλη, Συγγραφέας – Δημοσιογράφος

-κ. Χρύσα Σπυροπούλου, Συγγραφέας – Κριτικός Λογοτεχνίας

-κ. Δημήτρης Ταταράκης, Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω

Στο Βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ,  Σταδίου 24 (Στάση Μετρό «Πανεπιστήμιο»)

Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2009, ώρα 19.00

*****

Υ.Γ. Ο Γιάννης Ράγκος θα είναι εκεί για να υπογράψει αντίτυπα του βιβλίου του κι εγώ θα είμαι εκεί για να τον τιμήσω.  Θα χαρούμε να σας έχουμε κοντά μας αυτή τη βραδυά, να γνωριστούμε και να τα πούμε εκ του σύνεγγυς!!!

~ από Nina C στο 30/05/2009.

5 Σχόλια to “Στον Ιανό «Μυρίζει Αίμα»”

  1. Κρίμα που ζω τόσο μακριά και έχω και μια φοβερά δεσμευτική δουλειά και είμαι και αργοκίνητη γενικά στις μετακινήσεις .
    Ωστόσο χαίρομαι πολύ που διαβάζω αυτό , και θα είμαι εκεί με … τον Νου μου .

  2. Κατά πάσα πιθανότητα θ’ ανταμωθούμε!🙂

  3. Θα είμαστε εκεί φυσικά;)

  4. μακάρι να ζούσα κοντά και θα ερχόμουν! μπορείς να μας πεις λίγα πράγματα για το θέμα του βιβλίου;

  5. Αυτό το βιβλίο ήταν εξαιρετικό! Κρίμα πουδεν μπόρεσα να έρθω στην παρουσίαση. Με παρηγορεί όμως το ότι το διάβασα και το συστήνω ανεπιφύλακτα🙂

Σχολιάστε

whodoneit1942dvd.jpg
 
