Festival Paris Noir 2011

Για δεύτερη χρονιά διοργανώνεται φέτος το Φεστιβάλ Paris Noir, στις 22 και 23 Οκτώβρη στο Παρίσι. Πρόκειται για μια πανευρωπαϊκή συνάντηση, αφιερωμένη στην αστυνομική λογοτεχνία και στις ταινίες νουάρ, με παράλληλο αφιέρωμα σε σχετικά κόμιξ. Η χώρα που τιμάται στο φετεινό φεστιβάλ είναι η Ιταλία και επίτιμος καλεσμένος ο συγγραφέας FRANCESCO DE FILIPPO.

Στη διάρκεια του φεστιβάλ θα υπάρξουν πολλές εκδηλώσεις, όπως προβολή νουάρ ταινιών, εκθέσεις, συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης, καλλιτεχνικά δρώμενα, παιδότοπος κ.λ.π. Επίσης θα απονεμηθούν βραβεία σε τρεις κατηγορίες: α) καλύτερου ευρωπαϊκού αστυνομικού μυθιστορήματος, β) καλύτερης ευρωπαϊκής νουάρ ταινίας, γ) καλύτερου ευρωπαϊκού νουάρ κόμικ.

Καλεσμένοι, να παραβρεθούν και να λάβουν μέρος στις εκδηλώσεις του φεστιβάλ, είναι συγγραφείς, σκηνοθέτες, κομίστες (σενάριο/εικοογράφηση) από όλη την Ευρώπη. Την Ελλάδα θα εκπροσωπήσει ο δικός μας Φώντας Λάδης.

Φώντας Λάδης

Το Φεστιβάλ θα διεξαχθεί στους χώρους του Maison des Métallos (94 rue Jean-Pierre Timbaud, Paris 11) στις 22 και 23 Οκτώβρη, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα.

~ από Nina C στο 18/10/2011.

4 Σχόλια to “Festival Paris Noir 2011”

  1. Δεν θελω να φανω αγενης αλλα εχω την εντυπωση οτι εχετε βαρεθει.Μεχρι πριν απο δυο χρονια,εισαστε απλα συναρπαστικοι.Τωρα απλα ειστε ανεκτοι.Σας διαβαζαμε ολοι οσοι ειμαστε φανατικοι με το χωρο της εγκληματολογιας.Ξαφνικα χασατε το ενδιαφερον σας και ειμαι σιγουρη οτι οσοι διαβασουν το σχολιο μου θα συμφωνησουν με την αποψη μου.

  2. @ninno, σου πέρασε από το μυαλό κάποια στιγμή, ότι:
    – η δημιουργός αυτού του μπλογκ το έφτιαξε από προσωπικό μεράκι και μόνο;
    -τα ιστολόγια δεν αποτελούν εργασία, αλλά χόμπυ, επομένως πρέπει να δουλεύουμε για να ζούμε;
    -γνωρίζεις πόση δουλειά, ΔΟΥΛΕΙΑ, απαιτείται και πόσος χρόνος για ένα άρθρο 3.000 λέξεων, που εσύ θα διαβάσεις σε 10 λεπτά;
    -αναλογίστηκες ότι η ώρα αυτή «κλέβεται» από τον ελεύθερο χρόνο μας, την ξεκούρασή μας, τον ύπνο μας, την επαφή με τα αγαπημένα μας πρόσωπα;
    -ότι το ιστολόγιο δεν ασχολείται μόνο με true-crime υποθέσεις αλλά και με οτιδήποτε σχετικό με την αστυνομική λογοτεχνία, τον κινηματογράφο, καθώς και με κάθε τι που θα του φανεί σχετικό.

    Εν κατακλείδι, επιθυμώ αυτό το ιστολόγιο να εξακολουθήσει να υπάρχει για τον ίδιο λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκε: προσωπικό μεράκι. Οπότε, επίτρεψέ μου, να το «δουλεύω» με τους δικούς μου ρυθμούς και όχι με τους δικούς σου.

    Ελπίζω να μη σε χάσουμε από αναγνώστρια, αλλά κι αυτό αν γίνει καλή καρδιά! 😉

  3. Δεν ειχα σκοπο να προσβαλω κανενα.Ολα αυτα τα γνωριζω,εχω ικανοποιητικη νοημοσυνη.Ομως νομιζω οτι εχω καθε δικαιωμα να εκφραζω ελευθερα τη γνωμη μου,ακομα και αν δεν ειναι αρεστη.Αυτο δεν σημαινει οτι προσπαθω να επιβαλω τους ορους μου.Αλλωστε ειναι κατι που δεν με ενδιαφερει.Καλη καρδια εχω παντα.Ειδικα τωρα δεν την χαλαω για κανενα.

  4. Καλησπέρα!
    Εγώ είμαι αναγνώστης για χρόνια και αναπτύσσω ιστοσελίδες επαγγελματικά από το 2004.
    Παρακολουθώ την ιστοσελίδα αυτή εδώ και κάποια χρόνια.
    Πιστεύω ότι το υλικό που μπαίνει μέσα (όσο και εν είναι αυτό) είναι προϊόν επαγγελματικής και σοβαρής έρευνας και αυτό είναι που έχει σημασία.
    Εάν ο δημιουργός της ιστοσελίδας έριχνε την ποιότητα του αποτελέσματος τότε θα διαφωνούσα.
    Η ποσότητα δεν έχει σημασία
    Καλή συνέχεια!!!

Σχολιάστε

whodoneit1942dvd.jpg
 
