Η Vera Stanhope μιλά για τον εαυτό της και για την Ann Cleeves

10802014_371626572999225_2046586592563774908_nΤην Κυριακή, 7 Δεκέμβρη και ώρα 6.30′ μ.μ., θα βρίσκομαι στο Revolt (Κωλέττη 25-27, στα Εξάρχεια).  Θα είμαι η Vera Stanhope και θα σας μιλήσω για την δημιουργό μου, την Ann Cleeves, αλλά και για εμένα.  Ελάτε να κουβεντιάσουμε για το πώς με βλέπουν οι άλλοι, αλλά και πώς βλέπω εγώ τον εαυτό μου.

Να έχετε υπόψη σας ότι στην συζήτηση θα μιλώ, κυρίως, εγώ.

Μέχρι τότε, είμαι η Νίνα Κουλετάκη και σας περιμένω.

crime_and_punishment22

 

~ από Nina C στο 03/12/2014.

Σχολιάστε

whodoneit1942dvd.jpg
 
