Νίκος Σεργιανόπουλος: Ηθοποιός, καμιά φορά, σημαίνει και σκοτάδι – II

Προηγούμενο

nikos3Της Νίνας Κουλετάκη

4 Ιουνίου 2008, ώρα 7 το πρωί.   Η οικιακή βοηθός του Νίκου Σεργιανόπουλου, όπως κάθε μέρα, φτάνει στο σπίτι της οδού Μετεώρων, στο Παγκράτι. Μπαίνοντας μέσα με τα κλειδιά της, αντικρύζει το αδιανόητο: τον Νίκο νεκρό στο πάτωμα του σαλονιού, μαχαιρωμένο αλλεπάλληλα, μέσα στο αίμα. Ήταν 56 ετών. Μέσα σε λίγη ώρα η ήσυχη γειτονιά έχει γεμίσει από συνεργεία τηλεοπτικών καναλιών, δημοσιογράφους, αστυνομικούς και περίεργους. Καθώς πρόκειται για ένα πρόσωπο ιδιαίτερα αγαπητό στο πλατύ κοινό, η συγκίνηση, αλλά και η περιέργεια για το τι έγινε, είναι μεγάλη. Τα αποτρόπαια νέα ταξιδεύουν γρήγορα μέχρι την Δράμα και βυθίζουν στην απόγνωση την οικογένειά του. Και μετά αρχίζουν οι ψίθυροι και οι εικασίες.

Το εξώφυλλο της ESPRESSO, μετά την σύλληψη του Σεργιανόπουλου για κατοχή κοκαΐνης

Το πρωτοσέλιδο της ESPRESSO, μετά την σύλληψη του Σεργιανόπουλου για κατοχή κοκαΐνης

Η φύση του εγκλήματος υπονοεί ιδιαίτερη σεξουαλική συμπεριφορά, γεγονός που βάζει φωτιά στις πένες των δημοσιογράφων και στην φαντασία του κοινού. Για άλλη μια φορά, η απολύτως προσωπική ζωή ενός ανθρώπου, γίνεται εξώφυλλα, πρωτοσέλιδα και δίνει τροφή στο κουτσομπολιό. Ο Νίκος, ένας τόσο ιδιωτικός και προσεκτικός με τα προσωπικά του άνθρωπος, καταλήγει να συζητείται από όλους και η ζωή του να ξομπλιάζεται στις πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές αλλά και στα δελτία των ειδήσεων. Οι πληροφορίες διαδέχονται η μία την άλλη. Ο Νίκος είχε συλληφθεί για κατοχή κοκαΐνης, ο Νίκος ήταν αλκοολικός και βυθισμένος στην κόκα, ο Νίκος «ψωνιζόταν» με αλλοδαπούς στις πιάτσες του αγοραίου έρωτα, ο Νίκος είχε παρανοήσει, ο Νίκος είχε μανία καταδίωξης.

«Φίλοι» του, συνάδελφοι, «ειδικοί» επιστήμονες και κάθε καρυδιάς καρύδι πλαισιώνουν τα πάνελ των εκπομπών και καταθέτους τις απόψεις και τις γνώμες τους. Και υπάρχει και η οικογένεια η οποία, στην αρχή τουλάχιστον, αρνείται και αμφισβητεί όλη αυτήν την φιλολογία. Από αυτούς εξάλλου, κυρίως, έκρυβε ο Νίκος τον πραγματικό του εαυτό.

Το σπίτι της οδού Μετεώρων

Το σπίτι της οδού Μετεώρων

Το σπίτι του Σεργιανόπουλου, ο τόπος του εγκλήματος, εξετάζεται ενδελεχώς από την σήμανση και την αστυνομία. Τα ευρήματα είναι σαφή και δεν αφήνουν αμφιβολία για την παρουσία ενός άλλου άνδρα μαζί του, τη νύχτα του φόνου. Ένα μήνα, σχεδόν, μετά τον φόνο ο άνδρας αυτός συλλαμβάνεται. Πρόκειται για τον ήδη σεσημασμένο Νταβίντ Μουρτχικνέλι, γεωργιανής καταγωγής, ο οποίος ομολογεί. Καταδικάζεται πρωτόδικα σε 20 χρόνια τα οποία, μετά την έφεση που άσκησε η εισαγγελέας της έδρας, μεταρέπεται σε ισόβια κάθειρξη. Αντιγράφω από άρθρο του Μιχάλη Αργυρόπουλου:

«Λίγες µέρες αργότερα, συνελήφθη ο Γεωργιανός Νταβίντ Μουρτχικνέλι, ο οποίος και οµολόγησε το έγκληµα. Σύµφωνα µε την αστυνοµία, ο Σεργιανόπουλος είχε «ψωνίσει» τον Γεωργιανό το προηγούµενο βράδυ στην Πλατεία Βικτωρίας. Είχαν φύγει µαζί για το διαµέρισµά του -προφανώς για να κάνουν σεξ, όπου αργότερα θα βρίσκονταν υπολείµµατα από χρήση κοκαΐνης. Σύµφωνα µε τον Μουρτχικνέλι, ο Σεργιανόπουλος τον είχε συναντήσει ξηµερώµατα της ηµέρας της δολοφονίας, την ώρα που ο Γεωργιανός περνούσε από την Πλατεία Βικτωρίας πηγαίνοντας στη δουλειά του, στα ναυπηγεία. Φτωχός και ταλαιπωρηµένος, παραπλανήθηκε από τον ηθοποιό, ο οποίος του υποσχέθηκε χρήµατα και γυναίκες, προκειµένου να τον πείσει να τον ακολουθήσει στο διαµέρισµα. Εκεί όµως αντί για γυναίκες, υπήρχε µόνο κοκαΐνη, µετά τη χρήση της οποίας ο παρθένος οργανισµός του Μουρτχικνέλι έπεσε σε λήθαργο. Όταν ξύπνησε, ο Σεργιανόπουλος τον απειλούσε µε µαχαίρι απαιτώντας από τον Γεωργιανό να του κάνει στοµατικό έρωτα. Ακολούθησε πάλη, που είχε ως αποτέλεσµα το θάνατο του ηθοποιού. Αυτή είναι εν ολίγοις η εκδοχή του Μουρτχικνέλι, που πρωτόδικα καταδικάστηκε σε είκοσι χρόνια φυλάκιση. Του αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του πρότερου έντιµου βίου και η κατηγορία της ληστείας µετατράπηκε σε κλοπή. Λεπτοµέρειες, ίσως, όταν το κατηγορητήριο περιλαµβάνει φόνο. Ο Μουρτχικνέλι, µη µένοντας ικανοποιηµένος από την απόφαση, άσκησε έφεση προσδοκώντας σε ακόµα πιο ευνοϊκή ή έστω την ίδια ποινή. Έφεση όµως άσκησε και η εισαγγελέας, θεωρώντας την ποινή πολύ ελαφριά για ένα τόσο ειδεχθές έγκληµα. Τώρα που δικάζεται µετά από πολλές αναβολές η υπόθεση ξανά, όλα τα ενδεχόµενα είναι ανοιχτά και ο κατηγορούµενος κινδυνεύει µέχρι και µε ισόβια κάθειρξη. Η εκδίκαση της έφεσης πραγµατοποιείται εδώ και µερικούς µήνες, χωρίς ωστόσο να καλύπτεται µε φανατική εµµονή από τα media, παρόλο που κατά τη διαδικασία της έχουν έρθει στο φως πολύ σηµαντικές λεπτοµέρειες.

Νταβίντ Μουρτχικνέλι

Νταβίντ Μουρτχικνέλι

Οι µάρτυρες που ήρθαν για να περιγράψουν την προσωπικότητα του θύµατος σκιαγράφησαν έναν άνθρωπο ήσυχο, πράο και τρυφερό σε πρώτη ανάγνωση. Ταυτόχρονα όµως κάποιοι έκαναν λόγο για τον τραυµατικό τρόπο µε τον οποίο βίωνε τη σεξουαλικότητά του, το πρόβληµα που αντιµετώπιζε µε το αλκοόλ αλλά και τα ναρκωτικά, που είχαν κατά κάποιο τρόπο κάµψει την προσωπικότητά του. Τους τελευταίους µήνες της ζωής του, κάποιοι τον περιέγραψαν παρανοϊκό, τρελαµένο από την κοκαΐνη, να πιστεύει ότι τον παρακολουθούν, και µίλησαν για την υποτιµητική συµπεριφορά του απέναντι στους αγοραίους εραστές.

Ο γυµναστής µε τον οποίο είχε µια στενή -κατά πάσα πιθανότητα ερωτική- σχέση µαζί του εξήγησε πως «δεν πείραζε ούτε µύγα», αλλά είχε πρόβληµα µε το αλκοόλ. Χρειαζόταν να πιει, για να χαλαρώσει. Πρόσθεσε δε ότι το θύµα είχε ανακαινίσει το σπίτι του πρόσφατα, δηµιουργώντας ένα περιβάλλον που ίσως προκαλούσε έναν άνθρωπο χωρίς χρήµατα να τον κλέψει. Σύµφωνα µε κατάθεση άλλου µάρτυρα, κυκλοφορούσε πάντα έχοντας µαζί του µεγάλα χρηµατικά ποσά.

Το πρωτοσέλιδο της ESPRESSO, με το κατακρεουργημένο πτώμα του Νίκου. Τέτοια απαράδεκτη δημοσίευση είχαμε να δούμε από την εποχή που το κομματιασμένο πτώμα της Ζωής Φραντζή φιγουράριζε πρωτοσέλιδο στο ΕΘΝΟΣ

Το πρωτοσέλιδο της ESPRESSO, με το κατακρεουργημένο πτώμα του Νίκου. Τέτοια απαράδεκτη δημοσίευση είχαμε να δούμε από την εποχή που το κομματιασμένο πτώμα της Ζωής Φραντζή φιγουράριζε πρωτοσέλιδο στο ΕΘΝΟΣ

Οι γείτονες που κατέθεσαν, αν και τα διαµερίσµατά τους βρίσκονται δίπλα και κάτω από αυτό του θύµατος, δεν είδαν και δεν άκουσαν τίποτα τη βραδιά του εγκλήµατος, παρόλο που άλλες βραδιές άκουγαν µέχρι και τα µπουκάλια που έπεφταν από τα χέρια του µεθυσµένου ηθοποιού. Ταυτόχρονα, αποκάλυψαν ότι είχε συζητηθεί στην πολυκατοικία ότι στο διαµέρισµα σύχναζαν διάφοροι άγνωστης ταυτότητας νεαροί.

Περισσότερο ενδιαφέρον είχε η κατάθεση ενός από τους θαµώνες της Οµόνοιας, που περιέγραψε πως είχε δει τον ηθοποιό σε κακή κατάσταση να περιφέρεται νυχτερινές ώρες στην κακόφηµη πλατεία.

Σηµαντική η κατάθεση της οικιακής βοηθού, που άλλωστε ήταν εκείνη που τον βρήκε νεκρό. Η οικιακή βοηθός γνώριζε ότι ο Σεργιανόπουλος ήταν γκέι και ότι συχνά φιλοξενούσε στο σπίτι του τυχαίους ερωτικούς συντρόφους. Κανονικά πήγαινε το πρωί στη δουλειά της, πριν ξεκινήσει όµως τηλεφωνούσε στον Σεργιανόπουλο και αν εκείνος είχε παρέα, πήγαινε να καθαρίσει αργότερα.

Ο Αλέξανδρος Ρήγας στην κηδεία του Νίκου Σεργιανόπουλου

Ο Αλέξανδρος Ρήγας στην κηδεία του Νίκου Σεργιανόπουλου

Ο Αλέξανδρος Ρήγας αρνήθηκε ότι είχε ερωτική σχέση µαζί του, αλλά µίλησε για µια πολύ δυνατή φιλία, που κράτησε από το 1997, όταν ξεκίνησαν οι «∆ύο Ξένοι», µέχρι το 2002, όταν ολοκληρώθηκε το σίριαλ «Οι στάβλοι της Εριέτας Ζαΐµη». Κατόπιν χάθηκαν, για να βρεθούν ξανά µετά τη σύλληψή του για κοκαΐνη. Μιλώντας για τον αδικοχαµένο φίλο του συγκίνησε το ακροατήριο. Κλειδί στην υπόθεση είναι η κατάθεση του καθηγητή Ψυχιατρικής Γιώργου Αλεβιζόπουλου, που είχε εξετάσει τον ηθοποιό και τον γνώριζε προσωπικά.

Μίλησε για την ψυχοσύνθεσή του κάνοντας λόγο για διπολική διαταραχή, σύνδροµο καταδίωξης και στοιχεία παρανοϊκής συµπεριφοράς. Ήταν εξαιρετικά καχύποπτος και όπως ανέφερε πήγε τρεις φορές καµουφλαρισµένος στο γραφείο του φορώντας καµπαρντίνα και γυαλιά… Παράλληλα ο καθηγητής Ψυχιατρικής δήλωσε ότι τη βραδιά που έγινε το έγκληµα ο ηθοποιός είχε πάρει αντιψυχωτικά χάπια, αντικαταθλιπτικά και κοκαΐνη, ενώ τόνισε ότι έπαιρνε ναρκωτικά γιατί ήταν ο µόνος τρόπος να έχει επιθυµία για να κάνει σεξ».

Συνεχίζεται

crime_and_punishment22

Advertisements

~ από Nina C στο 20/02/2016.

Ένα Σχόλιο to “Νίκος Σεργιανόπουλος: Ηθοποιός, καμιά φορά, σημαίνει και σκοτάδι – II”

  1. […] Προηγούμενο […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

whodoneit1942dvd.jpg
 
Αρέσει σε %d bloggers: